Hop til indhold
Gæst

Dagens top debattører

Recommended Posts

Gæst

Nederst på forsiden findes et link til ovenstående.

 

Hvad kan man bruge denne oplysning til?

Er der en konkurrence om at skrive flest indlæg uanset hvad der står? Det kan man ind i mellem godt kan få indtrykket af, altså at.kvantitet er vigtigere end kvalitet?

Men selvfølgelig blot min mening.

 

Hvis det er meget vigtigt for nogen at se, om de er på dagens TOP 20 kan det måske laves en søgefunktionen, der kan bruges en den enkelte bruger.

 

Og ja, jeg ved godt at jeg bare kan undlade at bruge funktionen, hvilket jeg også vil gøre, jeg undrer mig bare over værdien af den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nederst på forsiden findes et link til ovenstående.

 

Hvad kan man bruge denne oplysning til?

Er der en konkurrence om at skrive flest indlæg uanset hvad der står? Det kan man ind i mellem godt kan få indtrykket af, altså at.kvantitet er vigtigere end kvalitet?

Men selvfølgelig blot min mening.

 

Hvis det er meget vigtigt for nogen at se, om de er på dagens TOP 20 kan det måske laves en søgefunktionen, der kan bruges en den enkelte bruger.

 

Og ja, jeg ved godt at jeg bare kan undlade at bruge funktionen, hvilket jeg også vil gøre, jeg undrer mig bare over værdien af den.

 

Jeg undrer mig måske lidt over, at der ikke er kommet nogen som helst reaktion på dette. :shock: Eller gør jeg egentlig det. :???:

 

Dem, der næsten altid har en kommentar til alt, hvad der skrives på EG, er nok ligeglade, de kan/skal bare poste deres 10-15-20 daglige indlæg med kommentarer til alt, hvad der skrives. Og fint nok, hvis der stod noget i alle disse kommentarer. Men efter min ydmyge mening, er der altså ret mange 'fyld'kommentarer, som vi sagtens kan være foruden.

 

Så måske en afskaffelse eller et 'skjul' at dette irrelevante forum kunne være en god ide. Og ja, jeg ved godt, at man bare kan undlade at se indhold, men uanser hvad, så er indholdet irrelevant efter min mening.

 

 

Mvh en landsbytosse

Redigeret af smo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Min egen personlige opfattelse er at det er indholdet i indlæggene der tæller. Antallet af de indlæg brugerne har forfattet betyder i min verden ikke noget.

Vi vender det i ledelsen, hvad du har foreslået. Jeg tror det var en funktion der automatisk fulgte med forummet og jeg har personligt kun kigget på den en gang da jeg finder det ret uinteressant.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så fik vi vendt det i ledelsen.

 

Det er indbygget i forumsoftwaren har Admin svaret mig, så det er ikke noget der lige ryger væk.

 

Derudover er vi enige med dig om at det er kvalitet fremfor kvantitet der tæller i indlæggene og derfor kan funktionen ikke bruges til noget. Det er således bestemt ikke en konkurrence om hvem der skriver mest eller noget der kan tolkes i den retning. Det er indholdet i indlæggene der tæller, bestemt ikke hvem der kan skrive flest. Du har helt sikkert en pointe, smo.

 

Derved skal vi som sagt slå fast at funktionen ud fra ledelsens holdning ikke skal forstås som en konkurrence om at skrive flest indlæg.

 

Jeg bruger som sagt ikke funktionen, da den er komplet intetsigende for mig.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er indbygget i forumsoftwaren har Admin svaret mig, så det er ikke noget der lige ryger væk.

 

 

Det anede mig, at det var en del af den nye softwarepakke og selvfølgelig ingen grund til at bruge tid og kræfter på at fjerne den funktion, man kan jo, som du selv skriver, bare ignore den.

 

 

Og egentlig synes jeg, at samme synspunkt passer for 'Top debattører', dels er det uinteressant, hvem der har haft flest meninger om det hele, og samtidig er der tale om vidt forskellige udgangspunkter rent tidsmæssigt, men her kan man trods alt se, hvem der totalt set har bidraget med mest på EG, og det er så det, det er jo kun en statistisk oplysning. :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det anede mig, at det var en del af den nye softwarepakke og selvfølgelig ingen grund til at bruge tid og kræfter på at fjerne den funktion, man kan jo, som du selv skriver, bare ignore den.

 

 

Og egentlig synes jeg, at samme synspunkt passer for 'Top debattører', dels er det uinteressant, hvem der har haft flest meninger om det hele, og samtidig er der tale om vidt forskellige udgangspunkter rent tidsmæssigt, men her kan man trods alt se, hvem der totalt set har bidraget med mest på EG, og det er så det, det er jo kun en statistisk oplysning. :cool:

 

Der er så nogen, som bla. udfra disse statistiske oplysninger alene har kritiseret både mig og Borende X - ikke noget med at gå ind i indholdet af det vi har skrevet, men kun for at skrive for mange indlæg. Det skal så tilføjes at ihvertfald en af dem senere er blevet hældt ud fra EG :D 

 

Selv, er jeg noget overrasket over jeg på under 1 år, har nået at skrive så mange indlæg, men jeg håber bare, nogen kan bruge det til noget - ellers er de velkomne til at sætte mig på ignorer  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er så nogen, som bla. udfra disse statistiske oplysninger alene har kritiseret både mig og Borende X - ikke noget med at gå ind i indholdet af det vi har skrevet, men kun for at skrive for mange indlæg. Det skal så tilføjes at ihvertfald en af dem senere er blevet hældt ud fra EG :D

 

Selv, er jeg noget overrasket over jeg på under 1 år, har nået at skrive så mange indlæg, men jeg håber bare, nogen kan bruge det til noget - ellers er de velkomne til at sætte mig på ignorer  :wink:

 

 

LOL  :D

Du har været herinde 1 måned mere end mig kan jeg se...

Og dine skriverier er ofte længere end mine...Jeg er seriøst bagefter :D

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

...... ellers er de velkomne til at sætte mig på ignorer  :wink:

 

Det synes jeg er en falliterklæring uanset om man bryder sig om vedkommende skribent,. Man udelukker jo sig selv fra debatter og andre indlæg, da man ikke får set hele indholdet på en tråd.

 

Faktisk mener jeg, at den mulighed bør afskaffes (måske bortset fra om man vil modtage pb'e fra enkelte medlemmer).

Det er altså ikke så svært at springe et indlæg over, hvis der f.eks. står smo som forfatter og man ikke gider læse, hvad han har på hjerte. :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...