Hop til indhold
niskanen

Bedste erotiske massage i Bruxelles med Chanel

Recommended Posts

Bruxelles har faktisk en del erotiske massagesteder. De fleste er også ret dyre. Jeg fandt dog frem til et sted, der var lidt billigere end de fleste https://aquamassagesauna.com/?lang=en

Det er muligvis ikke det pæneste sted i byen, men det virkede velorganiseret og ordentligt. 

Jeg ville gerne have en blond massør og der var kun éen mulighed, da jeg ringede. Chanel hedder hun.

Nå, men jeg kommer frem til stedet og ser en pige/kvinde sidde og ryge udenfor døren, mens jeg er på vej ind. Bare det ikke er hende jeg skal have massage af, tænker jeg. Men det er det.

Jeg er noget skeptisk, da hun byder mig velkommen, viser mig ind i et af massagerummene og sender mig i bad. 

Jeg har valgt body2body oliemassage til 140 EURO og massagen starter som den plejer. Men så åbner der sig pludselig en port til himlen. Den nøgne Chanel med den slanke krop viser sig at være en sand gudinde i denne kunstart. Wow altså! Jeg har aldrig nogensinde oplevet en kvinde, der kan bruge sin krop så fantastisk til en body2body massage. Lige pludselig fandt vi melodien og jeg hengav mig fuldt ud.

"You can touch me everywhere, just not me feets", sagde hun. Og det gjorde jeg så. Jeg havde faktisk ikke regnet med, at det var tilladt. Det er det så også kun i de tilfælde, hvor hun selv giver lov,  fortæller hun - og det afhænger af kemi. Der skulle så også være nogen på stedet, der tilbyder mere end massage, men det er individuelt. 

Chanel fornemmede, at jeg faktisk var glad for også at massere hende og spurgte om jeg havde lyst til at massere hende 10 minutter, da min tid var gået. Hun havde ikke travlt og nød oprigtigt massagen.

Jeg bliver nødt til at komme tilbage en dag. 

Redigeret af niskanen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...