Hop til indhold
Jernsvinet

Det mørke Jylland

Recommended Posts

Man skulle tro jyderne finder de mørke piger specielt eftertragtede - eller også er de bare nemmere at snøre:

 

http://www.sexpiger.dk/forside.asd?profiltype=0&genderToShow=1&lowAge=0&highAge=0&landsdel_id=2&dato1=&att=1&order=0&a=1

 

En hurtig gennemtælling viser at ud af ca. 50 profiler er ca. 20 af mørke piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skulle tro jyderne finder de mørke piger specielt eftertragtede - eller også er de bare nemmere at snøre:

 

Jeg tror mest på det sidste :lol:  :lol:  :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, der er egentligt rigtig mange - Problemet er bare, at det er som at finde en nål i en høstak, hvis vil man finde "Holgers søster" blandt de mange fakes.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flyttet fra anmeldelser til Generel Debat

Egentlig utroligt at det er nødvendigt.

Det er jo en bruger der er kendt på eg der har startet tråden!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Egentlig utroligt at det er nødvendigt.

Det er jo en bruger der er kendt på eg der har startet tråden!

 

Hvorfor det??

Der var vel ikke meget anmeldelse i det oprindelige indlæg.

 

I øvrigt har en af mine bedste oplevelser i dette univers været med en dansk mulatkvinde i perioden 2000-2006 eller noget i den stil, alt det pladder om hudfarvens betydning giver jeg ikke meget for. Det er indstillingen, der er og bliver alfa og omega.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Egentlig utroligt at det er nødvendigt.

Det er jo en bruger der er kendt på eg der har startet tråden!

 

Der kom nok for mange useriøse kommentarer  :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor det??

Der var vel ikke meget anmeldelse i det oprindelige indlæg.

 

I øvrigt har en af mine bedste oplevelser i dette univers været med en dansk mulatkvinde i perioden 2000-2006 eller noget i den stil, alt det pladder om hudfarvens betydning giver jeg ikke meget for. Det er indstillingen, der er og bliver alfa og omega.

Det var egentlig det jeg mente  det er vel derfor det er utroligt, at en erfaren bruger ligger det under anmeldelse!!

Redigeret af sailor

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var egentlig det jeg mente  det er vel derfor det er utroligt, at en erfaren bruger ligger det under anmeldelse!!

 

Det er jo ligeså utroligt at en anden også erfaren bruger, ikke kan finde ud af at bruge anmeldelsesknappen, fremfor at komme med uvedkommende kommentarer om agurker. 

 

Umiddelbart, syntes jeg bare tråden hørte til under Jylland  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...