NaughtyGuyDK 80 Skrevet 22. September, 2023 Jeg mangler lidt inspiration til mulige scenarier, som jeg kan bruge i leg med min meget submissive Q - og der er lige lidt "spilleregler", som jeg holder mig indenfor. Helt specifik søger jeg inspiration til noget, som vi kan foretage os udenfor soveværelset - altså enten i det offentlige rum (med de begrænsninger det nu har ift. andres blufærdighed), men også generel inspiration. Det kan også være forslag til straf for at overtræde regler (og måske inspiration til regler, der er svære at overholde). Et par ord om hende: kvinde, ca. 50, stærkt submissiv og vil gøre ALT, så der er meget lidt grænser, men lige i det her forum behøves jeg ikke voldsomt grænsesøgende inspiration. Eneste hun ikke rigtigt tænder på er nedladende tale (altså blive kaldt luder, billig, so, osv.) - men ellers stort set alt andet accepteres, så længe det behager mig. Vi leger tit på forskellige niveauer - altså vi går ikke altid direkte ud i stærk dominans/submission - men kan varme over dage med mindgames og mindre lege - som langsomt bygger op til, at hun underkaster sig mig og min vilje 100%. Vi har prøvet en del - og jeg synes, at gentagelser er kedelige. Så skyd endelig løs med frække idéer, tanker, scenarier, regler/straffe, ydmygelser, etc. Alt er velkomment - man kan jo altid lære noget nyt! Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 210 Skrevet 23. September, 2023 NaughtyGuyDK skrev, for 16 timer siden: Jeg mangler lidt inspiration til mulige scenarier, som jeg kan bruge i leg med min meget submissive Q - og der er lige lidt "spilleregler", som jeg holder mig indenfor. Helt specifik søger jeg inspiration til noget, som vi kan foretage os udenfor soveværelset - altså enten i det offentlige rum (med de begrænsninger det nu har ift. andres blufærdighed), men også generel inspiration. Det kan også være forslag til straf for at overtræde regler (og måske inspiration til regler, der er svære at overholde). Et par ord om hende: kvinde, ca. 50, stærkt submissiv og vil gøre ALT, så der er meget lidt grænser, men lige i det her forum behøves jeg ikke voldsomt grænsesøgende inspiration. Eneste hun ikke rigtigt tænder på er nedladende tale (altså blive kaldt luder, billig, so, osv.) - men ellers stort set alt andet accepteres, så længe det behager mig. Vi leger tit på forskellige niveauer - altså vi går ikke altid direkte ud i stærk dominans/submission - men kan varme over dage med mindgames og mindre lege - som langsomt bygger op til, at hun underkaster sig mig og min vilje 100%. Vi har prøvet en del - og jeg synes, at gentagelser er kedelige. Så skyd endelig løs med frække idéer, tanker, scenarier, regler/straffe, ydmygelser, etc. Alt er velkomment - man kan jo altid lære noget nyt! Tak hvad med en tur ud i det grønne hvor hun skal vise sin krop for dig undervejs eller blindfolde hende og lave en afhøring af tøsen om hendes sexliv gennem livet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 210 Skrevet 23. September, 2023 jan j skrev, for 6 timer siden: hvad med en tur ud i det grønne hvor hun skal vise sin krop for dig undervejs eller blindfolde hende og lave en afhøring af tøsen om hendes sexliv gennem livet du må skrive pb hvis du vil have flere forslag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 643 Skrevet 24. September, 2023 Opbundne bryster under blusen/kjolen og en butplug, som hun skal gå rundt med i det offentlige rum fx restaurant sammen med dig. Kort kjole uden trusser og klemmer I skamlæber mens hun handler ind. På bar hvor du udpeger en mand som hun skal give et blowjob på toilettet. Bede hende blotte sig på en rasteplads. Lade hende give dig et blowjob i bilen mens du kører på motorvejen, risiko for at blive set. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 210 Skrevet 29. September, 2023 lejogbrug skrev, den 24.9.2023 at 15:41: Opbundne bryster under blusen/kjolen og en butplug, som hun skal gå rundt med i det offentlige rum fx restaurant sammen med dig. Kort kjole uden trusser og klemmer I skamlæber mens hun handler ind. På bar hvor du udpeger en mand som hun skal give et blowjob på toilettet. Bede hende blotte sig på en rasteplads. Lade hende give dig et blowjob i bilen mens du kører på motorvejen, risiko for at blive set. hej er det ting du har prøvet eller gerne vil din frækkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 643 Skrevet 29. September, 2023 jan j skrev, for 4 timer siden: hej er det ting du har prøvet eller gerne vil din frækkert Det er en blanding af hvad der er prøvet og talt om at det skal udleves 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 210 Skrevet 1. Oktober, 2023 lejogbrug skrev, den 29.9.2023 at 17:47: Det er en blanding af hvad der er prøvet og talt om at det skal udleves du må skrive hvis i løber tør for ideer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 643 Skrevet 1. Oktober, 2023 jan j skrev, 1 time siden: du må skrive hvis i løber tør for ideer Du har fat i den forkerte. Jeg er ikke trådstarter hvor der søges ideer. Jeg kom med input til ideer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 210 Skrevet 1. Oktober, 2023 lejogbrug skrev, for 42 minutter siden: Du har fat i den forkerte. Jeg er ikke trådstarter hvor der søges ideer. Jeg kom med input til ideer. undskyld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg