Hop til indhold
Den_nysgerrige

Spørgsmål til GP med kæreste

Recommended Posts

Jeg har tit tænkt på hvor mange af jer glædespiger har fast kæreste eller er gift. 

Tænker på om der stadig er overskud til sex med ham når i får så meget sex på arbejdet. Vil i selv acceptere at han før sex ude? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FeetMann
Den_nysgerrige skrev, for 52 minutter siden:

Jeg har tit tænkt på hvor mange af jer glædespiger har fast kæreste eller er gift. 

Tænker på om der stadig er overskud til sex med ham når i får så meget sex på arbejdet. Vil i selv acceptere at han før sex ude? 

Nu skriver du om de vil acceptere om han selv fik sex ude, sådan kan man ikke stille det op, da det at være glædespige er et arbejde og er man partner til en GP, så kender man jo vilkårene . Selvfølgelig har de et alm sex liv med deres kæreste, hvis de har vel og mærke har en derhjemme, da det er en helt andens slags sex med følelser og nærvær . Jeg har selv været kæreste med en thaipige som arbejdede på klinik, så derfor jeg tillod mig at svare .

Redigeret af FeetMann

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej det var 2 forskellige spørgsmål som ikke nødvendigvis hænger sammen. 

Naturligvis vil han kende vilkårene. Det kommer jo også meger at på hvor meget hun arbejde. Jeg har absolut den største respekt for sådan et forhold for det drejer sig om om kærlighed og at elske med ens partner

Redigeret af Den_nysgerrige

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er flere tråde end de to jeg har linket til her omkring emnet men disse to er de nyeste....den ene endda kun et par uger gammel.

I disse er der input fra GP'er som måske kan hjælpe dig på vej :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har  talt med flere gp -om det med at have en kæreste -og have sex med deres kunder -de fleste siger, at hvis de havde en kæreste -ville de ikke have sex med andre... Mange er dybt ulykkelig og føler sig ensom -det er en hård branche -nogle bliver så "kolde" og ufølsomme -de kan opbygge et hadsk/fjendsk syn til mænd trods det er dem de lever af... 

Jeg har et par gange forsøgt mig med et forhold til gp/massøse -da det gik op for mig -hvad deres arbejde bestod i -kunne jeg ikke havde med det at gøre. Hvis jeg har en kæreste/kone -sælger hun ikke sex...

(jeg udtaler mig kun om thaier -da det er der min erfaring/interesse er)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_nysgerrige skrev, for 3 timer siden:

Jeg er godt gift og vi har ingen problemer. Jeg selv kan ikke finde ud af anal ( har prøvet i 28 år) og han har fuld tilladelse til at tage til GP og få en tur med anal til hende. 

og ja vores sexliv er fantastisk… plus der er jo nogle ting man kun gør med sin mand og ikke sine kunder. Så sexen er jo anderledes med ens mand. Jeg taler selfølgelig for mig selv … :) og ikke for andre piger i branchen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_nysgerrige skrev, for 3 timer siden:

Hvad fanden kommer det dig ved ???????

Del dette indlæg

Link til indlæg
[email protected] skrev, 1 time siden:

og ja vores sexliv er fantastisk… plus der er jo nogle ting man kun gør med sin mand og ikke sine kunder. Så sexen er jo anderledes med ens mand. Jeg taler selfølgelig for mig selv … :) og ikke for andre piger i branchen. 

hvordan er sexen anderledes ? tænker særligt i forhold til gfe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pite skrev, for 19 minutter siden:

Hvad fanden kommer det dig ved ???????

Det var da noget underligt noget at skrive? Jeg er bare nysgerig på disse kvinder som hele mennesker og det er jo op til dem om de vil svare

stavefejæ

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_nysgerrige skrev, for 11 minutter siden:

Det var da noget underligt noget at skrive? Jeg er bare nysgerig på disse kvinder som hele mennesker og det er jo op til dem om de vil svare

Det er en branche med diskretion, så lad deres privatliv ligge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pite skrev, for 16 minutter siden:

Det er en branche med diskretion, så lad deres privatliv ligge.

Det er jo heldigvis frivilligt for alle om de vil dele deres privatliv - også selvom der bliver oprettet tråde på EG fra nysgerrige sjæle.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har endnu ikke haft et forhold, imens jeg har arbejdet som GP - dog har jeg én jeg ser og som jeg syntes er lidt sød :wub: 

Jeg vil ikke indskrænke hans lyster, men skal han knalde andre, ser jeg gerne at det er en GP… Én ting er at have seksuelle lyster, en anden ting er at have et intimt forhold… 

Derudover har jeg den regel, at skal fyren slippe for regnfrakke, kræver jeg at jeg er hans eneste sexpartner - hellere ikke GP er tilladt her :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
SiaUngQ skrev, den 22.9.2023 at 22:52:

Derudover har jeg den regel, at skal fyren slippe for regnfrakke, kræver jeg at jeg er hans eneste sexpartner - hellere ikke GP er tilladt her :ph34r:

Så er det jo dit held at mænd er kendt for at være helt vildt ærlige og troværdige, når det kommer til om de har været ude og få lidt fremmed missetissekat. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
[email protected] skrev, for 4 timer siden:

For det første er der ægte kærlighed mellem manden og jeg. Og så gær jeg nogle ting som jeg ikke gør med mine kunder. 

jeg må indrømme , at jeg har haft oplevelser hvor jeg ikke kan skelne mellem ægte kærlighed og gfe .

derfor jeg er nysgerrig på hvad du mener forskellen egentlig er . måske et emne til en anden tråd .

Del dette indlæg

Link til indlæg
AgentLeman skrev, for 3 timer siden:

jeg må indrømme , at jeg har haft oplevelser hvor jeg ikke kan skelne mellem ægte kærlighed og gfe .

Jeg har også oplevet det nogle få gange ... 
Senest for godt en uge siden ...
Det er mere - eller noget andet - end bare GFE .. 
Jeg ville kalde det, (en illusion af) ægte passion eller ægte lidenskab.
Ægte kærlighed er noget andet (faktisk ser det ud til, at ægte kærlighed ofte - men ikke altid - dræber passionen)

Jeg undrer mig over, hvad pokker det præcist er, de piger kan - de der giver oplevelsen af ægte passion ... 
Men det er r-e-t vildt ... 
Jeg vil sige det sådan, at nu forstår jeg, hvorfor visse kvinder kan lokke statshemmeligheder ud af toppolitikere, hvis de går i seng med dem ... 
Dét kunne de ikke hvis det bare var sex ... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
[email protected] skrev, den 24.9.2023 at 14:02:

For det første er der ægte kærlighed mellem manden og jeg. Og så gær jeg nogle ting som jeg ikke gør med mine kunder. 

Sådan skulle der jo også gerne være og gør jo en kæmpe forskel i ens Private sex liv især når man kender hinanden i rigtig mange år så ved man jo præcis hvilken "knapper" man skal trykke på 

Tænker ar mange kunder nok ikke opdager det som nolge skriver og det betyder jo bare at i gør jeres job rigtigt godt 

Mere tekst

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, den 24.9.2023 at 21:37:

Jeg har også oplevet det nogle få gange ... 
Senest for godt en uge siden ...
Det er mere - eller noget andet - end bare GFE .. 
Jeg ville kalde det, (en illusion af) ægte passion eller ægte lidenskab.
Ægte kærlighed er noget andet (faktisk ser det ud til, at ægte kærlighed ofte - men ikke altid - dræber passionen)

Jeg undrer mig over, hvad pokker det præcist er, de piger kan - de der giver oplevelsen af ægte passion ... 
Men det er r-e-t vildt ... 
Jeg vil sige det sådan, at nu forstår jeg, hvorfor visse kvinder kan lokke statshemmeligheder ud af toppolitikere, hvis de går i seng med dem ... 
Dét kunne de ikke hvis det bare var sex ... ;)

Tænker at en dygtigt domina kan :D

Ændret smily

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...