Guest MartinNJ Skrevet 22. September Hej igen allesammen. Så fik jeg endelig aftale i hus med: https://sugardaters.com/da/profile/GwZprleEz4 Herinde kigger jeg efter en tyk pikket bull aftale søndag i Aalborg. Skriv ved interesse;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MartinNJ Skrevet 23. September Håber stadig på at finde en veludrustet Bull, der kan hjælpe mig imorgen;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 298 Skrevet 25. September Hun har da travlt. Jeg havde besøg af hende onsdag . Og ja, hun værdsætter en stor en Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomson 58 Skrevet 25. September MartinNJ skrev, den 23.9.2023 at 07:19: Håber stadig på at finde en veludrustet Bull, der kan hjælpe mig imorgen;) Fandt du en til at hjælpe dig.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Nice1974 1 Skrevet 1. Oktober MartinNJ skrev, den 23.9.2023 at 07:19: Håber stadig på at finde en veludrustet Bull, der kan hjælpe mig imorgen;) Hejsa Var i 2 om hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg