Hop til indhold

Moden lady/Eva i Randers

Featured Replies

Skrevet

Ser ud til det er hende der kaldte sig Evamilf før - søg på hende og der er lidt anmeldelser fra hendes tid i Aarhus. 

Skrevet
Peterxxxxxxxxxxxxx skrev, for 2 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/384868

Nogen, der har besøgt hende og vil berette?

Jeg besøgte hende for 2-3 uger siden, og i forhold til tidligere anmeldelser, blev jeg bestemt positivt overrasket, da hun åbnede døren. Pænt udseende, slank veltrænet krop, dog nok ti år ældre end det oplyste. Blev modtaget med kys og kram, det virkede lovende det hele :P
Da jeg havde smidt tøjet, lå hun allerede klar på sengen med spredte ben og bundløse trusser, og jeg havde frit udsyn til hendes smukke fisse, så hun fik lige et par slik, inden jeg lagde mig op ved siden af hende. Det fortrød jeg dog lidt, det var tydeligt på lugten og smagen, at jeg ikke var hendes første gæst den dag :(
Resten af besøget er ikke værd at skrive om, det franske var alt for blidt og jeg mærkede nærmest slet ikke, at hun rørte/slikkede mig, og hendes fisse var tør som en ørken, så det var nødvendigt med en klat glidecreme, inden jeg kunne trænge ind.
Når jeg tænker tilbage, så var hele oplevelsen som et flashback til 80’erne. En GP i sexet dress, som er på hele dagen, og kun lige en fugtig klud i skridtet mellem gæsterne (måske endda ikke engang).
Der er lidt flere anmeldelser, hvis du søger på hendes tidligere annonce 346851, her står godt nok, at hun har en stor mave, det har hun ikke mere, det er tydeligt at hun træner en del. Lille røv og brede skuldre, som mest minder om en OL guldvinder i vægtløftning.

Skrevet

Jeg besøgte hende for nogen tid siden da hun var i nærheden af Lemvig. Hun var ret meget som Julius skriver. Men jeg oplevede også en meget stram lugt fra både skridt og numse… det trak oplevelsen rigtig langt ned. Det kunne have været godt, men det blev det ikke for mig. Hun skal tydeligvis arbejde med krops hygiejnen

Skrevet
Sailorman skrev, for 21 timer siden:

Jeg besøgte hende for nogen tid siden da hun var i nærheden af Lemvig. Hun var ret meget som Julius skriver. Men jeg oplevede også en meget stram lugt fra både skridt og numse… det trak oplevelsen rigtig langt ned. Det kunne have været godt, men det blev det ikke for mig. Hun skal tydeligvis arbejde med krops hygiejnen

Tror du forveksler LadyEva med https://annoncelight.dk/showad/377078

Skrevet
FYAL skrev, for 11 timer siden:

Tror du forveksler LadyEva med https://annoncelight.dk/showad/377078

Det var hende Eva som nogen gange er i Fjaltring som mit indlæg var møntet på. Jeg beklager meget hvis jeg uforvarende er kommet til at skrive noget om den forkerte Eva i Randers…

Skrevet
Sailorman skrev, for 37 minutter siden:

Det var hende Eva som nogen gange er i Fjaltring som mit indlæg var møntet på. Jeg beklager meget hvis jeg uforvarende er kommet til at skrive noget om den forkerte Eva i Randers…

Ikke let når der er to Eva’r i samme by - måske mig der tager fejl :smile:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.