Hop til indhold
Himself

Nadia ved Fåborg. God service.

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/382252

Så var jeg et smut forbi Nadia, og hold nu op en dejlig tøs… 

Havde bestilt 45 min Fp. 
Ankom til stedet(fint diskret), parkerede bilen og hun stod smilende og vinkede mig ind fra vinduet. 
Blev guidet ind i “massage” rummet, vi afregnede og jeg smed tøjet og lagde mig.  Hun startede med massage, lidt olie og nok en de mest pirrende omgange jeg har fået. Efter lidt tid spurgte jeg om jeg måtte vende mig og vi kunne starte på det sjove! Yes yes Darling, så fik benene lidt olie og efter 5 min var der Hj, bj lidt b2b og så ellers en vild ridetur. Wauu, måtte stoppe hende flere gange, sluttede med mig øverst og hendes ben på mine skuldre, hun stønnede voldsomt og tror hun kom..  Fik blow uden, mod et lille gebyr, måtte dog love ikke at skyde af i hendes mund.

Helt sikkert at jeg skal besøge hende igen, mener hun sagde at hun blev ved Fåborg en lille måned..  Adressen er diskret, badet er okay, behandlingen er ok ok ok.  Så hvis i er i nærheden af Faaborg, så sæt tid af til et visit…  Tror jeg fik omkring 50 minutter i rummet,..

Ps. Har tid igen i weekenden, denne gang massage og blow, hun gir et fantastisk blow  

Skriver et par linier efter næste besøg   
Håber i kan bruge mit skriv til noget  


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Himself skrev, den 22.9.2023 at 07:14:

https://annoncelight.dk/showad/382252

Så var jeg et smut forbi Nadia, og hold nu op en dejlig tøs… 

Havde bestilt 45 min Fp. 
Ankom til stedet(fint diskret), parkerede bilen og hun stod smilende og vinkede mig ind fra vinduet. 
Blev guidet ind i “massage” rummet, vi afregnede og jeg smed tøjet og lagde mig.  Hun startede med massage, lidt olie og nok en de mest pirrende omgange jeg har fået. Efter lidt tid spurgte jeg om jeg måtte vende mig og vi kunne starte på det sjove! Yes yes Darling, så fik benene lidt olie og efter 5 min var der Hj, bj lidt b2b og så ellers en vild ridetur. Wauu, måtte stoppe hende flere gange, sluttede med mig øverst og hendes ben på mine skuldre, hun stønnede voldsomt og tror hun kom..  Fik blow uden, mod et lille gebyr, måtte dog love ikke at skyde af i hendes mund.

Helt sikkert at jeg skal besøge hende igen, mener hun sagde at hun blev ved Fåborg en lille måned..  Adressen er diskret, badet er okay, behandlingen er ok ok ok.  Så hvis i er i nærheden af Faaborg, så sæt tid af til et visit…  Tror jeg fik omkring 50 minutter i rummet,..

Ps. Har tid igen i weekenden, denne gang massage og blow, hun gir et fantastisk blow  

Skriver et par linier efter næste besøg   
Håber i kan bruge mit skriv til noget  


 

Ser frem til dit næste skriv med hende :-) 

Tænker at besøge hende i næste uge hvis alt går vel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så  fik jeg lige besøgt Nadia igen. Havde tid kl 7.30, så tidligt op en lørdag morgen. Da jeg ankom stod hun smilende og lækker i vinduet og vinkede mig ind. Hun var lige kommet ud af badet, så jeg sad lige 5-10 minutter i køkkenet og fik en halv kop kaffe. Jeg ankom nok også lidt for tidligt. Men fedt fedt, så kunne jeg jo lige sige at jeg ikke tænder på meget make up. Så ingen make up, Nadia er pæn uden. (Syntes jeg). Havde bestilt 1 time massage+bj, til en tusse, igen et lille gebyr for blow uden kondom. Og aftale om ikke at komme i munden på hende.  Op på briksen, rummet var dejlig varmt, og hun gik igang med massagen, hold nu op, de hænder kan altså pirre ens lyster…. Cirka halvvejs spurgte jeg om vi kunne opgradere til Fp?  Det kunne vi så ikke, da hun åbenbart kun tager 1-2 Fp om dagen og de var allerede booket.  Snøft snøft. Nå men hun fortsatte og jeg blev vendt om…. Så fortsatte hun med sin dejlige massage, og kyssede og slikkede lidt på lillemanden under resten af massagen, til sidst satte hun sig mellem mine ben og så fik jeg et drømme bj, for dælen det krævede godt nok 110% koncentration ikke at skyde kanonen af med det samme, holdt vel 3-4 minutter, så eksploderde det ud over hende. Det kan kun anbefales, og jeg skal helt sikkert have en tur mere når der er kommet løn ind på kontoen,  men så skal det være Fp igen. 
Hun sagde at hun tager bookinger fra kl 6.00 og ofte booker 3-4 kunder inden hun åbner..  

Så et lille råd til jer der kunne tænke jer at besøge Nadia, book tidligt. (Selv om jeg gerne havde hende for mig selv)

Syntes at priser og service passer fint, men nu er jeg jo nok også lidt lun på hende. 

Redigeret af Himself

Del dette indlæg


Link til indlæg
Himself skrev, for 3 timer siden:

Så  fik jeg lige besøgt Nadia igen. Havde tid kl 7.30, så tidligt op en lørdag morgen. Da jeg ankom stod hun smilende og lækker i vinduet og vinkede mig ind. Hun var lige kommet ud af badet, så jeg sad lige 5-10 minutter i køkkenet og fik en halv kop kaffe. Jeg ankom nok også lidt for tidligt. Men fedt fedt, så kunne jeg jo lige sige at jeg ikke tænder på meget make up. Så ingen make up, Nadia er pæn uden. (Syntes jeg). Havde bestilt 1 time massage+bj, til en tusse, igen et lille gebyr for blow uden kondom. Og aftale om ikke at komme i munden på hende.  Op på briksen, rummet var dejlig varmt, og hun gik igang med massagen, hold nu op, de hænder kan altså pirre ens lyster…. Cirka halvvejs spurgte jeg om vi kunne opgradere til Fp?  Det kunne vi så ikke, da hun åbenbart kun tager 1-2 Fp om dagen og de var allerede booket.  Snøft snøft. Nå men hun fortsatte og jeg blev vendt om…. Så fortsatte hun med sin dejlige massage, og kyssede og slikkede lidt på lillemanden under resten af massagen, til sidst satte hun sig mellem mine ben og så fik jeg et drømme bj, for dælen det krævede godt nok 110% koncentration ikke at skyde kanonen af med det samme, holdt vel 3-4 minutter, så eksploderde det ud over hende. Det kan kun anbefales, og jeg skal helt sikkert have en tur mere når der er kommet løn ind på kontoen,  men så skal det være Fp igen. 
Hun sagde at hun tager bookinger fra kl 6.00 og ofte booker 3-4 kunder inden hun åbner..  

Så et lille råd til jer der kunne tænke jer at besøge Nadia, book tidligt. (Selv om jeg gerne havde hende for mig selv)

Syntes at priser og service passer fint, men nu er jeg jo nok også lidt lun på hende. 

Ja du får hende ikke helt for dig selv for jeg har booket ;-).

Må jeg lige spørge til den der vilde ridetur på dit første besøg....kan du uddybe den lidt hvordan? Kan godt li' når thai'erne sadler op :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så nåede jeg forbi til morgen møde..  Hmmmmm, No pussy today.(kunne hun godt ha skrevet) Øv øv øv, og så et halvsløjt bj..  Hun var slet ikk i humør til sjov, nå vi kan alle have en dårlig dag. Jeg glemmer dagen idag og mindes forrige besøg.

Lad mig høre jeres mening. Ha en god dag alle sammen.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Himself skrev, den 13.10.2023 at 11:08:

Så nåede jeg forbi til morgen møde..  Hmmmmm, No pussy today.(kunne hun godt ha skrevet) Øv øv øv, og så et halvsløjt bj..  Hun var slet ikk i humør til sjov, nå vi kan alle have en dårlig dag. Jeg glemmer dagen idag og mindes forrige besøg.

Lad mig høre jeres mening. Ha en god dag alle sammen.  

Jeg besøgte hende senere på dagen til FP. Og efter at ha læst din "morgenmøde-anmeldelse", blev jeg skeptisk, men valgte at gennemføre aftalen. Jeg fik det hele - også sex og et meget middelmodigt blow. Men som #Langesen også skrev....ret jævn oplevelse. Sex varede højst 3 min hvor hun satte sig omvendt og rykkede lidt frem og tilbage med underlivet. Vil ha hende til at banke ordenlig igennem, men så stod hun af....rev kondomet af og begyndte handjob. Fik lov til at komme ud over brysterne til sidst.

Kan huske hun sagde at danske mænd alle havde store pikke, hvilket måske er for meget for hende - hvad ved jeg. :-). Tænker ikke det bliver et genbesøg fra min side selvom hun er en sød pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 14 timer siden:

Jeg besøgte hende senere på dagen til FP. Og efter at ha læst din "morgenmøde-anmeldelse", blev jeg skeptisk, men valgte at gennemføre aftalen. Jeg fik det hele - også sex og et meget middelmodigt blow. Men som #Langesen også skrev....ret jævn oplevelse. Sex varede højst 3 min hvor hun satte sig omvendt og rykkede lidt frem og tilbage med underlivet. Vil ha hende til at banke ordenlig igennem, men så stod hun af....rev kondomet af og begyndte handjob. Fik lov til at komme ud over brysterne til sidst.

Kan huske hun sagde at danske mænd alle havde store pikke, hvilket måske er for meget for hende - hvad ved jeg. :-). Tænker ikke det bliver et genbesøg fra min side selvom hun er en sød pige.

Hvordan kan du kalde hende "sød" med den behandling?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 8 timer siden:

Hvordan kan du kalde hende "sød" med den behandling?

Hendes måde at være på over for kunderne har nødvendigvis intet med selve "behandlingen" at gøre. Hun var sød og behagelig at være sammen med under hele forløbet. Jeg kunne måske fornemme at hun ikke var helt på toppen, men jeg ved det ikke 100% sikker. Måske vil hun gerne give kunder en god behandling men har lidt problemer med for meget sex....det ved vi jo reelt ikke en skid om. Efter vi var færdige sagde hun at jeg var en god og rar mand. Det hører jeg ikke så tit på den måde, men det kunne måske indikerer at hun har været udsat for noget "ikke så rart" af nogle egoistiske svin.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 42 minutter siden:

Hendes måde at være på over for kunderne har nødvendigvis intet med selve "behandlingen" at gøre. Hun var sød og behagelig at være sammen med under hele forløbet. Jeg kunne måske fornemme at hun ikke var helt på toppen, men jeg ved det ikke 100% sikker. Måske vil hun gerne give kunder en god behandling men har lidt problemer med for meget sex....det ved vi jo reelt ikke en skid om. Efter vi var færdige sagde hun at jeg var en god og rar mand. Det hører jeg ikke så tit på den måde, men det kunne måske indikerer at hun har været udsat for noget "ikke så rart" af nogle egoistiske svin.

Men hvorfor så ikke holde en fridag i stede for, at miste kunder (som ikke er egoistiske svin) Det er kun fordi der er kunder nok, og hun ikke vil gå glip af de penge -på bekostning af utilfredshed hos de kunder der går ud over, og eget helbred... Det giver ingen mening (dårlig forretning;-) Desværre er det en tendens der bliver mere og mere udbredt... i sidste ende er det jo kun dem selv det går ud over -når kroppen siger helt fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var der lige tid til 45 min massage og Bj.  Må sige at hun er utrolig sød, var dog lidt i tvivl om jeg skulle tage Fp, da der er blandede meninger om dette herinde.

Blev modtaget i døren med et kram og welcome Sir, ind i rummet, hun forsvandt ind i huset, så af med tøjet og op på briksen.

3-4 minutter efter kom hun så igen, og nu kun iført frækt undertøj.. Hun gav en dejlig “medium” hård massage, vi snakkede lidt under massagen, hun fortalte at hun stoppede pga af for mange Mænd der dukkede op og kiggede ind af vinduer og tog i døren, uden nogen aftale.  Det er heller ikke i orden, og kan da godt forstå at det er ubehageligt..  Men det er vel lidt en erhvervs risiko..

Hun sagde dog at der var mange søde kunder, og hun godt kan lide danske mænd, da de sjældent starter med at spørge om rabat og ofte spørger om hun vil med på date…  Så jeg prøvede forsigtig at spørge om hun ville med ud og spise, det blev så et “No thank you Sir”  Haha.

Efter ca 40/45 minutter blev det tid til bj, så hun smed bh og trusser og satte sig mellem mine ben, wauuu, flot flot krop og faste bryster, godt med tunge og fik også en go tur i kavalergangen, fik lov at pille lidt under massagen.

Ville have et bad bagefter, men pga vi overskred tiden, sagde hun at der ikke var tid.

Alt i alt en okay oplevelse, stedet er ok diskret, Pigen er sød og har en dejlig krop, massagen er god, Bj var dælme godt.

Hvis hun kommer igen, så ku jeg da godt prøve en Fp tur..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været her forbi https://annoncelight.dk/showad/385783 

Er ikke sikker på det er hende på billederne i annoncen jeg mødte -hun havde et stor modermærke/blålig mærke under hø øje (der dog var karmoflerede) hun er ok venlig og giver udmærket massage. Er dog mere interesseret i at sælge fp -og kan se de har rettet prisen i annoncen -da hun åbenbart ikke kende prisen der stod i annoncen på pågældende tidspunkt.

Selv om hun er ret lækker blev jeg aldrig rigtig tændt -hun virkede på en måde "fraværende" det endte alligevel i fp -jeg slikkede hende og hun mig -hun ville gerne styrre slaget gang da hun satte sig og red mig -det lykkes ikke helt -og det var lige før hun blev tændt af det, men holde igen "følelse" -fik hvad jeg kom for, men kommer ikke igen... (det er andre steder jeg kan få mere for mindre, og de virker mindre prof)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige forbi i går, døjer lidt med ryggen, og syntes at huske at massagedelen hos hende er god. Fik bestilt tid til en time med Hj 800kr skiftede hænder og 2-3 minutter efter var hun igang. Jeg fik en god massage uden alt for meget olie sjask, hun var meget stille mens hun masserede min lænd, ryg og skuldre, men det er fint med mig, lå og nød behandlingen og de stille toner fra musikdimsen. Blev vendt om og bad hende om at koncentrere sig om bryst og skuldre, så smed hun toppen og sagde very hot og fortsatte massagen, det var nu hyggeligt at ligge og stirre på hendes bryster, rørte lidt ved dem, hun grinede og bøjede sig lidt så jeg lige kunne nå med tungen, så blev det tid til dejligt Hj, pludselig tog hun et kondom og sagde jeg huske dig, du få bj billig a mig Sir, and you not bad text on internet okay?  Yes yes svarede jeg og så blev lillemanden ellers suttet og slikket, dejligt stille og roligt, holdt dog ikke længe, så hun hev kondomet af og sluttede med en dejlig oliehånd, da jeg kom ramte jeg både bryster og hendes hår, hun grinede og sagde biiiig finish. Hun tørrede mig ren, gik ind i huset og hentede et glas iskoldt vand, kom tilbage og begyndte at skifte linned mens jeg fik det sidste tøj på, fulgte mig til døren, bukkede pænt og sagde tak for idag, you handsome guy. Det var nu meget sødt. Jeg er vældig tilfreds med behandlingen og prisen, jow jow det fås billigere, men kendte prisen inden jeg bestilte, og jeg er ikke typen der nedgør pigerne ved at prutte priser. En behandling må koste hvad en behandling koster, det er jo mig der kontakter hende, ikke omvendt. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Accepter venligst min annonce, er træt af skambud på mine ydelser og blokerer dumme mænd. Jeg svarer altid høfligt med pris
Besvarer KUN sms, INGEN opkald
Svarer når jeg IKKE har kunde, ok
FP 30/45/60 min=900/1100/1300kr(spørg)"

-Det er jo modsigende i sig selv...

Og det er så 3. gang på 1 uge de ændre prisen... Og når hun ikke selv ved, hvad det står i annoncen. Så er det svært, at vide -hvad den reelle pris er... Men de finder vel ud af det på et tidspunkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 32 minutter siden:

"Accepter venligst min annonce, er træt af skambud på mine ydelser og blokerer dumme mænd. Jeg svarer altid høfligt med pris
Besvarer KUN sms, INGEN opkald
Svarer når jeg IKKE har kunde, ok
FP 30/45/60 min=900/1100/1300kr(spørg)"

-Det er jo modsigende i sig selv...

Og det er så 3. gang på 1 uge de ændre prisen... Og når hun ikke selv ved, hvad det står i annoncen. Så er det svært, at vide -hvad den reelle pris er... Men de finder vel ud af det på et tidspunkt.

Haha, har besøgt hende nogle gange rundt omkring i landet. Og det da lidt noget rod med annonceringen. Mener jeg så en dame sidde med en telefon sidst jeg besøgte hende, måske en telefonpasser der ikke fortæller pigen hvad der er aftalt. Syntes at huske jeg viste hende beskeden sidst, hvor prisen stod og så gik det fint. Men ja, gider ikke bøvl når man møder op. Servicen har været ok, og syntes hun ser sød ud. Har fundet en anden favorit hos Kat i Svendborg nu. Og ellers er Priya et sikkert hit. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm hmmmm, nu er annoncen helt væk, prøvede at skrive og ringe til nummeret og intet svar, er der nogen der ved om hun er stoppet eller flyttet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...