Hop til indhold
Møffe

Tilbage i Odense. Stor lækker barm. Prof. massør. Fræk GFE. TÆT PÅ MOTORVEJ E20 Odense SV Fyn

Recommended Posts

Da det åbenbart endnu ikke er lavet en anmeldelse af hende (kun skrevet i efterlyst) Vil jeg da gerne gøre det;-) Var forbi til en "½times" sex -hun svare med det samme da jeg ringede og 10 minutter efter var jeg hos hende. Jeg sagde at jeg havde 1.000kr. -og så spurgte hun om, hvad jeg ville have -og jeg sagde bare "dig" -okay altså ingen massage -måske hvis der var tid bagefter aftalte vi -hun bad mig ligge mig og tog sit tøj af -og så kravlede hun på mig -jeg var ikke lige helt tændt -og hun kikkede mig frækt i øjnene og kom op til et kys -og forsatte nedad igen -og tog min lille pik i munden -helt slap og indkrympet -det varede dog ikke længe før end hun havde blæst liv i ham -og han stod rank og glad -hun er sød til at kikke direkte i øjnene -det var fedt imens hun suttede -hun spurgte om jeg ville smage lidt på hendes herligheder og lagde sig på ryggen -jeg kyssede og sutte på de patter der!!! og hun småstønnede -jeg tog fat imens i hår og bag nakken og pirrede hendes øreflip -hun virkede lidt overrumblet -hun tog fat om mine hofter og pressede dem i mod sig -kom dog desværre i tanke om, jeg ingen kondom havde fået på -det var ellers pænt nice -hugge i bund da kondomet var kommet på -men jeg ville havde hun skulle ride -og det var så fedt -hun er helt med -stoppede mig dog et par gange -fordi jeg tog for hårdt fat i håret/nakken/hofterne -jeg beklagede -men fortalte hende, at det kun var fordi jeg var mega tændt og overliderlig på hende... Hun fortalte at hun godt kunne lide det "hvis hun havde drukket" .....-hun red mig bagfra og jeg huggede op i hende, og holdt om hendes hofter -en i mellem tog jeg fat i balderne, så de strammede om min pik. Jeg måtte indrømme, at jeg nok ikke kom med kondom -selvom hun gjorde sit bedste -men ramte desværre ikke -så jeg tog over, og hun legede med mine nosser og bed/sutte min brystvorte -i mens jeg kom i et kæmpe brøl -igen virkede hun rystet og kikkede på mig og sagde "Virkelig!?" -"yes baby" sagde jeg og grinte -hun kunne slet ikke rør mig -selv om hun forsøgte, at tørre mig af  -spurgte til et bad -og gik derud... Det var en fin oplevelse for 1.000kr. (men tiden skræd) Hun er utrolig sød og nærværende pige -hun er buttet/chobby, hendes bryster super(ægte) alderen er nok sidst i 30erne -stedet er velkendt, jeg har været der mange gange ved de forskellige piger der har været der. -jeg ville godt havde haft mere tid med hende (vi nåede det vi skulle)men mere tid med en sød pige what's not to like;-) Jeg kunne lugte hun er blevet godt brugt en blanding af kondom, og en mindre flaterende duft... (er svært helt at undgå med så mange gæster -selv om hun sagde der ikke kom så mange kunder)

https://annoncelight.dk/showad/379636

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gladforpir skrev, for 13 timer siden:

Hun ligner Nina fra Eskildstrup, Falster. Er det mon hende ?


Tak for beretningen :-)

Hun siger hun er fra Sverige. Men derfor kan det jo sagtens ha været hende der var i Eskildstrup engang.

Det må nogen på den anden side af broen da kunne bekræfte. Hun var vist ellers velbesøgt som jeg husker det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...