Hop til indhold

Sko-tosset.

Featured Replies

Skrevet

Hej

Jeg er ny på det her forum - men dog ikke ny i denne spændende verden hvor jeg har været sammen med mange skønne kvinder...

Men jeg søger altid efter det ene - nemlig en kvinde som kan opfylde min fetisch omkring høje stilet sko og støvler, en kvinde som selv har masser at sko og nyder at vise sig frem i dem.

Så... findes den kvinde et sted ? kan nogen anbefale en sådan kvinde ? - jeg må heller lige nævne at jeg  er til de blide former og ikke de hårde.

Tak :0)

Skrevet

Det er du bestemt ikke alene om. Jeg elsker piger i støvler :-P

Så jeg lytter lige med her,

Skrevet

Hej

Jeg er ny på det her forum - men dog ikke ny i denne spændende verden hvor jeg har været sammen med mange skønne kvinder...

Men jeg søger altid efter det ene - nemlig en kvinde som kan opfylde min fetisch omkring høje stilet sko og støvler, en kvinde som selv har masser at sko og nyder at vise sig frem i dem.

Så... findes den kvinde et sted ? kan nogen anbefale en sådan kvinde ? - jeg må heller lige nævne at jeg  er til de blide former og ikke de hårde.

Tak :0)

Gina Faith i Rødovre elsker stiletter og støvler, og hun har mange af dem. Hun kunne være en god mulighed for dig, hvis hun er

inden for geografisk rækkevidde, du skriver jo ikke noget om, hvor i landet, det skal være.

Skrevet

Herligt med andre med samme lyster - synes specielt dem, der vil gøre med støvlerne på, er en mangelvare. Men jeg kan varmt anbefale Moden Sexy Lady i Københavnsområdet. Hun annoncerer herinde, og så har jeg bl.a. anmeldt hende her:

Skrevet

Mange tak for jeres input - jeg tror nok jeg vælger at besøge Moden Sexy Lady :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.