Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Hej

Jeg er ny på det her forum - men dog ikke ny i denne spændende verden hvor jeg har været sammen med mange skønne kvinder...

Men jeg søger altid efter det ene - nemlig en kvinde som kan opfylde min fetisch omkring høje stilet sko og støvler, en kvinde som selv har masser at sko og nyder at vise sig frem i dem.

Så... findes den kvinde et sted ? kan nogen anbefale en sådan kvinde ? - jeg må heller lige nævne at jeg  er til de blide former og ikke de hårde.

Tak :0)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Jeg er ny på det her forum - men dog ikke ny i denne spændende verden hvor jeg har været sammen med mange skønne kvinder...

Men jeg søger altid efter det ene - nemlig en kvinde som kan opfylde min fetisch omkring høje stilet sko og støvler, en kvinde som selv har masser at sko og nyder at vise sig frem i dem.

Så... findes den kvinde et sted ? kan nogen anbefale en sådan kvinde ? - jeg må heller lige nævne at jeg  er til de blide former og ikke de hårde.

Tak :0)

Gina Faith i Rødovre elsker stiletter og støvler, og hun har mange af dem. Hun kunne være en god mulighed for dig, hvis hun er

inden for geografisk rækkevidde, du skriver jo ikke noget om, hvor i landet, det skal være.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Herligt med andre med samme lyster - synes specielt dem, der vil gøre med støvlerne på, er en mangelvare. Men jeg kan varmt anbefale Moden Sexy Lady i Københavnsområdet. Hun annoncerer herinde, og så har jeg bl.a. anmeldt hende her:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...