Hop til indhold

Recommended Posts

Så blev Maya i Vejle prøvet af og det bliver ikke til et genbesøg. 
https://annoncelight.dk/showad/278197
Kontakten blev nemt klaret via en tredjepart. Den meget lidt diskrete dør blev åbnet med det samme, så det var ikke det værste. Da jeg så var kommet ind fattede hun ikke meget af hvad jeg sagde, men det lykkedes da at få betalt for 1/2 time FP. Mens jeg klædte mig vimsede den anden pige der var der rundt og lurede. Sex delen var ikke specielt spændende, det virkede mest af alt som om hun bare gerne ville have det overstået. Hun har nogle kanon hårde silikonebabser med en lille smule skind på. Desværre måtte ikke så gerne røre ved hende og kysse var hun slet ikke til, fordi jeg har skæg sagde hun, men virkede mest som en undskyldning. 
Da sex var overstået fik jeg et bad og mens jeg stod der under bruseren bliver næste kunde lukket ind, godt nok til den anden pige men havde jeg været lidt hurtigere havde jeg stået splitter nøgen og hilst på ham. 
Alt i alt en træls oplevelse. 
Stedet 6/10

Pigen 6/10

Sexen 6/10

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været forbi hende - desværre inden jeg faldt over denne anmeldelse.

Jeg kan kun stemme i kor. Et par store hårde silikonekasser, på en pige som ikke har forstand på hverken massage, pirring eller sexdelen.

Massage kan hun ikke finde ud af - hun har nok set en eller anden youtube video af hvordan man masserer, men det har intet med massage at gøre. Det er lidt trykken og gnubben hist og pist - og uden brug af ret meget olie, så den del skal hun da have ros for. Men hun finder ikke nogen muskler overhovedet - det er bare tilfældig gnubben.

Af og til blev kasserne brugt til at strejfe bagsiden lidt med, men decideret b2b vil jeg ikke kalde det, selvom hun var nøgen.

Undervejs mente hun at min hånd skulle føres Down Under på hende - ved ikke helt hvorfor, for der er områder i Sahara ørkenen som var mere fugtige end hun var. Ikke et hint af noget som helst, så det var der jo heller ikke meget sjovt ved.

Nå - så kom vi til vend-om hvor det gik direkte over i BJ m.v. indtil jeg var færdig. Så skulle der lige tortureres lidt mere, med noget "massage", som stadig ikke havde noget med massage at gøre. Det var bare at finde en knogle, og så hive og presse, så det gjorde mega ondt, men ikke havde en skid effekt.

Så nej - heller ingen gentagelse fra min side.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...