Hop til indhold
Fantast

Bruxelles kan også noget

Recommended Posts

Nogen gange har man lov at være lidt heldig. På en arbejdstur til Bruxelles, havde jeg en aften uden indhold og derfor tænkte jeg at det kunne være interessant at afprøve en belgisk GP. Så efter lidt tøffen rundt på et par websites faldt jeg over en kvinde der var af afrikansk oprindelse og fik lavet en aftale. Jeg må indrømme at forventningerne ikke var kæmpe store, for prisen lød på €100 for en time, men omvendt var der heller ikke meget at tabe ved det. 

Så jeg drog frisk af sted og kom frem til lejligheden, hvor en køn afrikansk pige i kimono og hvidt undertøj lukkede mig. Hun var smilende og sød og talte godt engelsk og fortalte at hun var fra Kap Verde. Hurtigt bad sammen og vi gik ind i soveværelset og fik tøjet af. Hun virkede lettere ophidset ved simple berøringer. Derfor fortsatte jeg stille og roligt ned og slikkede hende, hvilket hun nød meget og kom kort efter. Det er ikke noget jeg havde forventet. Hun begyndte herefter på et veludført BJ og stoppede så og spurgte om det var ok at hun hentede en vibrator - fint med mig og så begyndte hun ellers at onanere, med mig siddende mellem hendes ben som tilskuer. Hun kom ikke bare en, men 3-4 gange førend jeg kunne trænge op i hende og nyde hende. Det var ret frækt at være tilskuer til og efter første runde lå vi og snakkede. Efter noget tid spurgte hun om det var ok at hun brugte vibratoren igen og så tog hun ellers 3-4 orgasmer mere, førend jeg kunne tage hende en gang til. 

Jeg har ikke oplevet det før, og måske var hun i det job fordi hun også har et stort behov - måske lidt nymfomaniske tendenser - jeg vil lade jer tænke over den. Men konklusionen måtte være, da jeg glad og tilfreds gik derfra 2 timer senere, at det var en god oplevelse til en overkommelig pris. Jeg har desværre ikke et link at give videre, så er du selv i bureakratiets hovedstad, så må du prøve dig frem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fantast skrev, 1 time siden:

måske var hun i det job fordi hun også har et stort behov - måske lidt nymfomaniske tendenser

Flot fortælling.

Jeg har selv haft nymfomaniske oplevelser med Afrikanske piger og for ikke så lang tid siden en ret tilsvarende oplevelse som din(bortset fra prisen ;)) i København, hvor hun bare fortsatte med mig og sin vibrator til langt udover aftalt tid og med meget våde lagner som resultat. Det kan noget.

Tak for din fortælling, selv om den bliver svær at genopleve på en weekend med alle de GP’ere, der er i Bruxelles :o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan ikke komme det nærmere med fx relevante websites? Jeg er med på at man ikke skal finde den samme gp, men det er rart at vide om et site er nogenlunde fungerende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LoveGirls skrev, den 21.9.2023 at 12:01:

Flot fortælling.

Jeg har selv haft nymfomaniske oplevelser med Afrikanske piger og for ikke så lang tid siden en ret tilsvarende oplevelse som din(bortset fra prisen ;)) i København, hvor hun bare fortsatte med mig og sin vibrator til langt udover aftalt tid og med meget våde lagner som resultat. Det kan noget.

Tak for din fortælling, selv om den bliver svær at genopleve på en weekend med alle de GP’ere, der er i Bruxelles :o

De tendenser må du gerne fortælle hvem der har, af de afrikanske piger... Og gerne med link hvis det er muligt.

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Ja Bruxelles kan noget, gå en tur langs Gare Nord - Rue de Barbrant, starte ved hotel Europacity..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bødlen skrev, den 4.1.2024 at 23:46:

 Ja Bruxelles kan noget, gå en tur langs Gare Nord - Rue de Barbrant, starte ved hotel Europacity..

Såå... Vad tænker du på? Noget specifikt? Jeg kan ikke rigtigt se at der er meget andet enn nogle butiker i den gade...(?)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der for nogle år siden “vinduesbutikker” lige som i red light i Ansterdam - peepshow hvor “betjening kunne tilkøbes” på vej mod fiskmatkt gadedamer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...