Hop til indhold

Recommended Posts

Godt så   - sidste søndag var en stille varm dag og jeg havde lyst til lidt massage og luksus.

en søgning på Annoncelight viste Nadia (https://annoncelight.dk/showad/373396) havde åbent. SMS blev sendt og der var hurtigt bekræftende svar.

Stedet er tæt på den gamle kaserne, rimeligt diskret hvis det er et punkt, rummet er lidt nusset og sengen fra ikea men det fungerer fint til formålet :-)

Nadia tog imod, og det er så afgjort hende fra billederne. Hun er i min optik en meget smuk kvinde, enormt imødekommende og ikke uden humor. Jeg havde bestilt 1 times session, vi fik afklaret at det var 1 times massage og FP - penge svarende til hendes annonce skiftede hænder og hendes kimono kom af.

Hvad og hvordan etc ska jeg undlade - men mun har stærke hænder, er berøringsvenlig, fast krop og balder og skønne bryster... Hun ved noget om massage - det var lækkert ligesom  blow var det, og en god ridetur etc... fin luksus på en stille søndag.

Tiden passede  - jeg var på vej hjem 1 time efter med et smil på læben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...