Hop til indhold

Recommended Posts

Hej kære lodge brødre,

 

Vil blot høre om nogle har erfaring med denne smukke erotiske dame i bedst alder.

http://www.sexpiger.dk/1133

 

Hun køre umiddelbart nogle gode tilbud, store bryster og generelt lidt at holde om, som boringguy kan lide. :)

 

Men kan nogen anbefale hende eller har været der.?

 

Boringguy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Gode brødrer - jeg har været der for et år siden. Var spændt på mødet. Det ligger noget ude på landet - sydover og et stykke fra kbh (med mindre hun er flyttet). Hun er sød nok, men lidt træt og brugt - ved ikke helt hvad hendes alder er men mon ikke hmmmm 50... Husker et noget rodet hus, lidt lugt af røg, katte. Det er meget store bløde bryster og det husker jeg stadig som imponerende. Hun klaskede de store jader rundt i hovedet på mig :smile: og det nød jeg, fik en sutter og kneppede hende. At ligge mellem hendes ben og mærke pikken glide ind og ud til synet at de kæmpebryster der bølgede frem og tilbage som en jadepsunami var en vildt fedt syn. Jeg sluttede af med at trække mig ud og spillede pik udover hendes bryster og nød synet af at se dem blive sølet ind i min sperm .... Jeg har kun været der een gang og kommer nok ikke ikke igen, men oplevelsen ville jeg ikke have været foruden ...... Smid mig meget gerne en (privat) besked hvis i har kendskab til andre lækre megastorbarmede kvinder (og MEGET gerne asiapige)...

 

 

Redigeret af bambota

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun skriver selv i annoncen, at hun er 52, så hun er nok ikke yngre end det... Stedet "syd fra Køge" lyder vel også som det, Bambola mødte.

 

Prisen kan man vel ikke klage over? - og rodet hus - det er jo ikke en reportage til Bo Bedre, jeg vil lave med hende... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey!

Havde samme oplevelse som Bambota omkring hus - katte - lugt m.v.

Dog var dette så aftændende så jeg legede lidt med hendes KÆMPE patter og kørte derfra igen og vender ikke tilbage.

Jeg har tidligere haft fornøjelse af at have været kæreste med pigen på skolen med de største patter som alle andre drenge måtte nøjes med at drømme om MEN disse står alt tidligere og hun ved det :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener jeg har læst om en med Københavns /Danmarks 

støste  hun er fra Valby der skal likke en kommentar om hende her mener hun er omkring 67 år 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lookingforfun skrev, den 27/12/2017 at 09:50:

Hej med jer.

 

Er der nogen som ved om hun stadig kan besøges ? Jeg kan ikke finde en kontakt til hende der stadig er aktiv(mailadresser). Og de annoncer der er virker ikke opdaterede.

Hey, har prøvet at kontakte hende via mail, men der er ingen respons

Del dette indlæg


Link til indlæg
badassbluesman skrev, den 8/1/2014 at 16:38:

Hey!

Havde samme oplevelse som Bambota omkring hus - katte - lugt m.v.

Dog var dette så aftændende så jeg legede lidt med hendes KÆMPE patter og kørte derfra igen og vender ikke tilbage.

Jeg har tidligere haft fornøjelse af at have været kæreste med pigen på skolen med de største patter som alle andre drenge måtte nøjes med at drømme om MEN disse står alt tidligere og hun ved det :-)

 

moltke skrev, den 14/1/2018 at 13:41:

Hun er godt nok stor vis hun skal op og rige på en

Hun kaller sej Dolly Dyt har telefon nr. 53512607

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende for nok 20 år siden, så vidt jeg husker var det i et rækkehus i Valby. Hun havde ved samme lejlighed besøg af en anden dame, nogenlunde samme alder. De var væsentlig ældre end mig, jeg kan huske at jeg dengang tænkte at det nok var den ældste dame at jeg nogensinde havde været sammen med, så jeg garanterer for at hun ikke er 49 år som der står i annoncen – om hun er 70 ved jeg ikke, men det må være deromkring, og billederne er ikke taget fornylig. 

Jeg har aldrig følt behov for at gentage besøget, men vil dog tilføje at det var billigt og at jeg ikke følte mig snydt eller fortrød. Oplevelsen havde været de penge værd, som hun krævede.

Morten så jeg ikke noget til. Udover på brystkassen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...