Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg leder efter piger som har enten bananbryster, puffy/pointy brystvorter eller lange/tunge bryster.

Alle tre typer af bryster tænder mig ubeskriveligt. Så hvis nogen kender en pige med attributter der matcher disse, så sig endelig til.

bananbryster er spidse bryster som hænger ned og frem. 
som nummer to fra venstre på nederste række her:

header.jpg

lange/tunge bryster er hvor brysterne sidder langt nede, men har masser af fylde. Det bedste billede jeg kan give er en “strømpe med en melon i”

altså tynd i toppen og fyldig for neden. Det lyder forkert, men håber i forstår.Her er et par verdensklasse bryster af ovennævnte slags:

umqvl6i1zpc81.jpg

puffy/pointy brystvoret, er en speciel type af ungpige bryster/brystvorter, hvor selve areolaen ser hævet ud. 
faktisk lidt som på  bananbrysterne ovenfor, men uafhængig af selve brystets form.

samme type ses nummer to fra venstre på første række. 
Her er det bare selve brystvorterne som ser ud som om de er blevet suget med en sugekop.

1640954464_2-titis-org-p-puffy-tits-erot

kan nogen hjælpe? Tak

Www.gmail.com

Redigeret af NilleAlle
Tilføjelse

Skrevet
NilleAlle skrev, for 24 minutter siden:

Jeg leder efter piger som har enten bananbryster, puffy/pointy brystvorter eller lange/tunge bryster.

Alle tre typer af bryster tænder mig ubeskriveligt. Så hvis nogen kender en pige med attributter der matcher disse, så sig endelig til.

bananbryster er spidse bryster som hænger ned og frem. 
som nummer to fra venstre på nederste række her:

header.jpg

lange/tunge bryster er hvor brysterne sidder langt nede, men har masser af fylde. Det bedste billede jeg kan give er en “strømpe med en melon i”

altså tynd i toppen og fyldig for neden. Det lyder forkert, men håber i forstår.Her er et par verdensklasse bryster af ovennævnte slags:

umqvl6i1zpc81.jpg

puffy/pointy brystvoret, er en speciel type af ungpige bryster/brystvorter, hvor selve areolaen ser hævet ud. 
faktisk lidt som på  bananbrysterne ovenfor, men uafhængig af selve brystets form.

samme type ses nummer to fra venstre på første række. 
Her er det bare selve brystvorterne som ser ud som om de er blevet suget med en sugekop.

1640954464_2-titis-org-p-puffy-tits-erot

kan nogen hjælpe? Tak

Www.gmail.com

IMG-20230815-WA0003.jpg

Skrevet
  • Author

De har noget af det. Hvem ejer dem?

lange/tunge bryster har den ulempe at de oftest sidder på kvinder med stor fylde. Og det med generel fylde er jeg ikke fan af.

Redigeret af NilleAlle

Skrevet

Fake sild-i-babs er noget der virker ... konen har sådan et par .. midt til højre / uden mellemrum ( de mørke af dem ) 

c,")

Skrevet
Fyr1979 skrev, for 13 timer siden:

. konen har sådan et par

Kan TS besøge hende??......eller havde du bare brug for at "støje" lidt!

Skrevet
Ståpik skrev, for 15 timer siden:

IMG-20230815-WA0003.jpg

Dem der ville jeg gerne besøge :-) 

Skrevet
Liverpool skrev, for 10 timer siden:

Jeg har efterhånden udviklet bananbryster

Det var så den sidste afsporing! Den næste bliver sendt på skriveferie.

Hjælpe trådstarter eller lad være med at kommentere.

Skrevet
  • Author
Huntman skrev, for 5 timer siden:

I dag er du heldig, Mille har vist det man kan kalde bananpatter B)

Kig lige på grafikken ovenfor og så på Milles bryster :D

Skrevet
NilleAlle skrev, for 2 timer siden:

Kig lige på grafikken ovenfor og så på Milles bryster :D

Jeg er ikke så god til andre typer babser end naturlige a-skåle :rolleyes: så måske er jeg egentlig ikke den bedste til at hjælpe trådstarter. Men forsøget var velment :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.