Hop til indhold
Fjeldaben123

Bedste thai massage i Aarhus (Attraktiv + ung)

Recommended Posts

Jeg søger efter et thai massage-sted i Aarhus, med en ung kvinde (20-25 år ca.) som tilbyder sine tjenester.

De stede jeg har været så langt, har primært bestået af kvinde(r) på ca. 40 år - som har set OK ud, men ikke det vilde. Det er ikke specielt pirrende.

Hvor kan jeg finde en ung, attraktiv thai kvinde i Aarhus C?

 

Happy Ending og 'full service' er ikke det afgørende for min del, men det er ikke udelukket om hun giver en god massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Le fiss'carl skrev, for 13 minutter siden:

Hvorfor er der så få af dem i Danmark - bliver de holdt tilbage af de gamle eller hvad

De unge kom i sin tid som inviteret af tante, søster, kæreste osv som så garanterede deres ophold  og stillede en sikkerhed. 
Den mulighed forsvandt med de strammere visumregler. 
Derfor kommer pigerne hertil på papirer som nogen kan fremskaffe i nogle EU lande. Det er en dyr proces og derfor rekruttere agenterne kun de lidt ældre piger som de ved har erfaringen til at knalde investeringen hjem. 

Så den med at finde en thailands pige under 30+ på en massageklinik er en saga blot. Det var ellers vældigt sjovt og hyggeligt, for pigerne var jo trygge. Moster var på den anden side af døren. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fjeldaben123 skrev, for 5 timer siden:

Jeg søger efter et thai massage-sted i Aarhus, med en ung kvinde (20-25 år ca.) som tilbyder sine tjenester.

De stede jeg har været så langt, har primært bestået af kvinde(r) på ca. 40 år - som har set OK ud, men ikke det vilde. Det er ikke specielt pirrende.

Hvor kan jeg finde en ung, attraktiv thai kvinde i Aarhus C?

 

Happy Ending og 'full service' er ikke det afgørende for min del, men det er ikke udelukket om hun giver en god massage.

Dom är kvar i Thailand 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...