Hop til indhold

Kvinde Hadsund Store bryster

Featured Replies

Skrevet

Sorry - kan ikke lade være….
Det kræver godt nok en stor bil, hvis der skal dyrkes analsex med denne 180 cm 90 kg storbarmede kvinde :-) Spændende om annoncen viser sig at være ren fake?

Skrevet

Jeg følger lige denne tråd. Spændt på om der er nogen der har været på besøg og hvad de anbefaler. Ude er nok ikke en option nu det bliver koldt. Er altid skeptisk når ikke der er billeder

Skrevet

Har været der og er du vanvittig nogle giga bryster hun har altså som i fuck.!! 

hun sutter hjernedød godt og faktisk mega flot og sød.. kan sagtens lade sig gøre i en bil hun er smidig 

Skrevet

Har også været hos hende

Tog chancen og aftalte et møde med hende blev positiv overrasket da jeg så hende 

Og må give theman41 fuldstændig ret 

Skrevet

Lyder sgu spændende. Mit problem er jeg har en lille bil. Du skriver giga bryster, har du en ide om størrelsen? Som Mayra, som i denne uge er i Randers?

Skrevet
lystsejleren9k skrev, for 1 time siden:

Lyder sgu spændende. Mit problem er jeg har en lille bil. Du skriver giga bryster, har du en ide om størrelsen? Som Mayra, som i denne uge er i Randers?

Hun skriver i annoncen, at hun også tilbyder møder "ude i naturen". 

Skrevet

Jeg er også interesseret i størrelsen på de bryster. 

Skrevet

Jer der har besøgt hende må fortælle lidt mere om hvor store hendes bryster er. Hvad med brystvorterne, store og stive eller?

Skrevet
  • Author
lystsejleren9k skrev, for 3 timer siden:

Jer der har besøgt hende må fortælle lidt mere om hvor store hendes bryster er. Hvad med brystvorterne, store og stive eller?

Hun har nu tilføjet str på BH: N82 i annoncen.

Skrevet
SlikkeFrands skrev, for 4 timer siden:

Hun har nu tilføjet str på BH: N82 i annoncen.

Griner.

Og hvor finder man lige sådan en bh?

Skrevet

Stadig ingen der vil beskrive hendes store bryster med flere detailer? Vi er flere der efterlyser det.

Skrevet
Ståpik skrev, den 23.9.2023 at 06:13:

Griner.

Og hvor finder man lige sådan en bh?

Omkring hendes attributter ;-)

Skrevet

Har aldrig hørt om str N82?? Det er godt nok langt henne i alfabetet, så en stor størrelse, men 82? Enten 80 el 85

Skrevet
lystsejleren9k skrev, for 15 timer siden:

Har aldrig hørt om str N82?? Det er godt nok langt henne i alfabetet, så en stor størrelse, men 82? Enten 80 el 85

Er også rettet nu.

Måske han/hun følger med herinde..ha ha 

Skrevet

Stadig ingen af jer, der har haft besøg i bilen, der vil fortælle mere om de store bryster, da hun jo ikke sender billeder?

Skrevet

Hejsa

Jeg synes hun lyder spændende ,også uden billeder, derfor har jeg skrevet til hende, og spurgt høfligt og ydmygt , om hun ville besøge mig, i mit eget hjem, som ligger 30 min fra Hadsund,  jeg synes jeg er blevet for gammel (64) til og ligge og knalde i en bil, men det vil hun ikke kan, øv jeg gad ellers godt ligge og lege med de gigantisk bryster, men det må jeg så opgive

knus

Skrevet

Er de gigantiske? Der er jo ingen der har beskrevet dem. Kun Theman41 har skrevet de er giga men stadig ingen med flere oplysninger

Skrevet

Jamen ved ikke hvordan man beskriver dem bedst udover de er en smule lange men MEGET store runde og sindsyg lækre brystvorter. 

prøvede og styre et bryst med en hånd men måtte bruge 2. Fuck de er lækre kom mu afsted og oplev det selv 

Skrevet

Ja kan godt høre at jeg må have en aftale med hende for at opleve de bryster. Samlede du hende op eller kom hun til et aftalt sted?

Skrevet

Store og store bryster ved jeg nu ikke, men de er eddermame lange som i LANGE. Jeg syntes ikke helt hendes vægt beskrivelse passer tænker den må være 100+

Skrevet

Sjovt så forskellige to beskrivelser kan være. En som i mega store og en som meget lange . Til hamfradetnordjydske: er de lange lange tynde lapper eller med fylde? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.