Hop til indhold

Sanne Esbjerg fake fake

Featured Replies

Skrevet

Selvfølgelig er hun fake. Billederne og teksten er alarmerende og burde vække mistanke. Hun er kun aktiv når hun et liderlig, ja men dog .... sorte kys begge veje , våde kærstekys .... . Billederne er ikke af hende, det tør jeg sige uden at blinke. Jeg er ikke en klogeåge, men jeg vil aldrig reagere på denne annnonce.

Skrevet
Bull1958 skrev, for 17 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/378742

Hun er ikke dansk

hold jer langt væk

der er 2 piger på adressen

fynsgade Esbjerg 

cassanova skrev, for 16 timer siden:

Selvfølgelig er hun fake. Billederne og teksten er alarmerende og burde vække mistanke. Hun er kun aktiv når hun et liderlig, ja men dog .... sorte kys begge veje , våde kærstekys .... . Billederne er ikke af hende, det tør jeg sige uden at blinke. Jeg er ikke en klogeåge, men jeg vil aldrig reagere på denne annnonce.

har I besøgt hende eller er det gætterier ?

Skrevet
  • Author
biker skrev, for 19 timer siden:

har I besøgt hende eller er det gætterier ?

Jeg var forbi
og da jeg ser hende som skulle være Sanne blev jeg sur

og sagde til hende som åbnede døren

Fake When will you learn, fake pictures are not good

en lille trunte som garanteret ikke kunne et ord dansk

Redigeret af Bull1958
Glemt

Skrevet
Bull1958 skrev, for 1 time siden:

Jeg var forbi
og da jeg ser hende som skulle være Sanne blev jeg sur

og sagde til hende som åbnede døren

Fake When will you learn, fake pictures are not good

en lille trunte som garanteret ikke kunne et ord dansk

Super godt gået og tak for svar 

Skrevet

Jeg må sige, at jeg holder mig helt fra Esbjerg området. For jeg synes godt nok det område er ødelagt af alt for mange fake profiler.  Og det er mit liv for kort til.  surt for dem som faktisk ikke er fake i det område. 

Skrevet
elwis skrev, for 10 timer siden:

Jeg må sige, at jeg holder mig helt fra Esbjerg området. For jeg synes godt nok det område er ødelagt af alt for mange fake profiler.  Og det er mit liv for kort til.  surt for dem som faktisk ikke er fake i det område. 

Ja helt enig. Alt for mange Fakeprofiler. Der er dog enkelte lyspunkter indimellem.

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg skulle have søgt på hende før jeg besøgte hende i Vejle, for ja intet i annoncen stemmer overens med virkeligheden

Skrevet

Generelt skal man holde sig væk fra det østeuropæiske adresser i Esbjerg. For ja de dominere markedet og smadre det.. men der må jo være kunder nok 

og nej det er sgu ikke sømænd og off-shore folket 

Skrevet
Soldat37 skrev, den 9.10.2023 at 13:31:

Generelt skal man holde sig væk fra det østeuropæiske adresser i Esbjerg. For ja de dominere markedet og smadre det.. men der må jo være kunder nok 

og nej det er sgu ikke sømænd og off-shore folket 

Hvilke adresser er det?  

• 1 month later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.