Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi Bella I Vissenbjerg idag, 30 min fp jeg fravalgte selv massagen og gik direkte til hj med olie som hun gjorde rigtigt fint, der blev ikke så meget bj som var uden. Der var noget 69 som er lidt en favorit for mig, men der var hun overfølsom på sin klit, ifh fordi der havde været for meget sex indtil kl ca 12 ? Efterfølgende havde vi sex med kondom, igen var hun ikke helt med, og så tænder det ikke så meget her. Bella er en yderst sød og køn pige, men okay krop og nogle gode faste store bryster, som er naturlige. 

Det hele var lidt stresset pg af mig selv, og tiden blev booket i et fyldt program så vidt jeg kunne fornemme. Men god motagelse og behagelig atmosfære. Og der kunne godt blive tale om en gentagelse med en bedre aftale. 

https://annoncelight.dk/showad/305254

Pigen 8/10

Sted 6/10

Ydelse 6/10 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener også at denne anmeldelse gælder denne pige, vist hende som havde 2 profiler, en med navnet Nid og en med navnet Bella. Hun har dog slettet den ene af de oprindelige annoncer

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...