Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

@Lsman havde svaret på min efterlysning (tak for det) og anbefalet http://www.seductiongirls.dk/pigerne/mia/

Hun er super sød snaksagelig meget køn normal bygning med lidt kurver flotte store ægte bryster. Alder nok først i 20erne, meget skøn og aktiv i sengen 

Billederne har som ved de fleste piger på seductionsgirls været igennem en forskønnelse men det ved man jo nærmest på forhånd når man ser de "professionelle" billeder  men hun er stadig meget køn synes jeg. Just saying hvis en nybegynder tror billederne ikke er forskønnet 

Redigeret af Armstrong

Skrevet

Det er faktisk én af de ting der afholder mig fra at besøge stedet, billederne er voldsomt redigerede. 

Tak for anmeldelsen.

Skrevet

Jeg har aldrig været på nogen af de danske etablisementer netop fordi folk herinde er gode til at afsløre, at der skal lægges 10+ år til, at kg ikke passer, og at billederne generelt er noget opskruede.

Og det er egentlig lidt ærgerligt, for jeg kunne sagtens finde interessen, hvis bare informationen og billederne var til at stole på. Jeg vil langt hellere se et ærligt selfie, hvor der ikke er dullet helt op, for det er jo som oftest dét man møder op til

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.