Hop til indhold
Titommeren

Aziza Brønderslev

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/283239 Lige en bette anmeldelse fra deres udsendte her i Nordjylland. Kommunikation på dansk frem og tilbage, lidt forhandling om prisen og vi blev enige om urin og en 69’er uden gummi. Selve stedet er inde i en bette landsby, men nemt at parkere lige overfor indgangen, hvor der er en P-plads og gå hen og ringe på uden nysgerrige blikke fra naboerne. Jeg blev modtaget af en nydelig kvinde omkring 40 år i frækt outfit. Det er hende på billederne. Afregning og lige på og hårdt. Jeg havde jo kun bestilt 20 minutter. Ned på ryggen på håndklæde i badeværelset og så blev der ellers lukket op for sluserne. Jeg gjorde mit bedste for at få det hele med, men måtte opgive. Luksusproblem. Så fik jeg et bad efter løjerne og op i sengen til en skøn 69er. Jeg måtte ikke sprøjte i munden, så hun kørte den af med hånden mellem brysterne (det havde hun også skrevet i besked før jeg kom, så ingen snyd her). Vi nåede det hele på et kvarter og jeg var tømt og glad. Pigen skal have ros for at spørge ind til, hvad man ønsker helt præcist, før man går i gang. Det kan jeg godt li’. Jeg fik, hvad jeg kom efter. Et råd er at skrive på engelsk, da hun kommer fra Holland. Hun er her kun en uge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...