Hop til indhold

Fræk moden kvinde Fredericia

Featured Replies

Skrevet

Hej forum

Tænkte det var min tur til at biddrage. Har netop besøgt hende her

https://annoncelight.dk/showad/361034

Fik nemt en aftale i stand med hende via sms. Stedet er ok diskret i centrum af Fredericia, fine parkeringsmuligheder. 

Efter at have parkeret øsen ringede jeg på dørtelefonen og blev straks lukket ind. I lejligheden blev jeg modtaget at en kvinde der fint svarede til beskrivelsen på hendes profil, lille og buttet. Hun var let påklædt, så udover den sædvanelige spændte nervøsitet, begyndte det også at dunke i pikken ved synet af hendes fyldige babser. Vi ordnede det økonomiske via mobilepay. Jeg var mega liderlig så jeg var nået til den selverkendelse at nøjes med en quickie, da jeg vidste jeg ikke kunne holde længe. En quickie er hos hende 15-20 minutter, hun gav selv udtryk for det også var fornøjelse for hende, så var det 15 eller 20 minutter kom sig ikke så nøje. Lejligheden er hendes private hjem, det var tydeligt at se, den fremstød ren og ryddelig, lugtede dog af cigaretrøg. Der står også i hendes profil at hun er ryger. Opfattede det dog ikke som noget problem. Nå, vi sprang af klæderne og med strittende jernhård pik kunne jeg med tilfredshed konstatere at hun var lige det jeg forventede. Lille tæt buttet blød krop med en fræk bred røv, et par dejlige fyldige patter og en glat velduftende fisse. Hun er en moden kvinde 60+ almindelig af udseende og nem at snakke med.

Vi startede med lidt stående nusseri hvor jeg fik rig mulighed for at mærke på hendes dejlige krop. Hendes fyldige røv og patter fik ekstra opmærksomhed. Vi arbejder os over på sengen og nussede samt gramsede videre. Hende mund fandt vej ned til min pik og hun begyndte at bappe, blev dog  hurtigt nød til at standse hende da min pik straks begyndte at snurre. Jeg bad hende flytte sin røv op til mit ansigt, til en fræk 69'er. Fuck et dejlig syn at se hende sænke sin dejlige røv og fisse ned over mig ansigt. Inden jeg gik igang med at slikke hendes fisse, bad jeg hende om at være forsigtig med min pik. Hun koncentrerede sig derfor fortrinsvis om skaftet, mine glatte nosser og mellemkød, det var mega godt. Medens hun gjorde sit gik jeg igang med hendes fisse. Jeg fik lidt spyt på fingrene og smutte en finger op i hendes fisse og numsehul, det kunne hun lide. Hendes klit fik nu tur af min tunge den blev dejlig hård, det begyndte at løbe fra hendes fisse. Det tog jeg som et tegn på at hun kunne lide mit arbejde. Hendes fisse begyndte at løsne op jeg begyndte derfor at tungekneppe hendes letåbne våde hul, medens hun kørte min pik mellem sine dejlige patter.

Nå, tiden begyndte at gå stærkt, så jeg tænkte det var tid til at få javrtussen dybbet. Havde egentlig lyst til at kneppe hende bagfra, ved dog af erfaring at jeg ikke holder længe ved synet af min pik banke ud og ind af en fast bred røv som hendes. Jeg valgte derfor at bede hende lægge sig på ryggen til en  klassisk missionær. Inden jeg smed den ind i hendes dampende fisse, fik patterne lige en ekstra tur. Nå, ind med kalorios, hun er trods alderen dejlig stram, jeg begyndte at støde men måtte trække den hurtig ud igen da den snurrede og dunkede helt vildt. Hun var selv ved at blive godt liderlig og greb ud efter et massageapparat til klitten som efterfølgen fik en tur så hendes safter sprøjtede til alle sider. Jeg fik smidt pikke op i hende igen og vidste nu at det var 'finalen'. Jeg krængede hende fødder/ben op over mine skuldre, stak pikke op i hende igen. Medens hun kørte videre på sin klit med massageapparatet stødte jeg hende 8-10 gange i fissen inden jeg måtte give op. Jeg fyldte hende med min opsparede jizz og kører efterfølgende videre i hendes nu snaskede creampie. Der var klude og køkkenrulle klar til pikke. Da jeg havde taget det "værste", gik jeg på toilettet og vaskede hendes og mine efterladenskaber af min nedre region. På med tøjet igen, ud til bilen og videre. Det var godt. Tænker jeg kommer igen en anden gang, det fungerede rigtig godt.

Skrevet

Dejligt at de nye anmelder 

jeg har set hendes annonce flere gange 

men det er aldrig blevet til et besøg

Skrevet
Peterxxxxxxxxxxxxx skrev, for 2 timer siden:

Må jeg være så flabet at spørge til hendes hygiejniske tilstand? Billedet af hendes fisse bekymrer, synes jeg. 

Enig.

Hende må han godt ha for sig selv da.

Skrevet

har også set hendes annonce og har også forsøgt at få en aftale  i hus...men hver gang får jeg en sms tilbage . hun er til fødseldag eller lign ting.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.