Hop til indhold
Missetand

Akut anbefaling til massage Aalborg

Recommended Posts

Spørger på vegne af min voksne datter. Hun har fået et hold i lænden, og lægen har 'bare' udskrevet smertestillende. Kender nogen af jer en Thai som er seriøs dygtig til ryg problemer? Og det skal meget gerne være i Aalborg da det er der hun bor. Hun er mega træt af at hun ikke kan komme på arbejde :-o
På forhånd tak :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil absolut anbefale Klinik Refleks på Nørresundby Torv. Hun er virkeligt dygtig og så er det et grønt sted. God bedring til din datter.

Klinik Refleks

Brotorvet 1, 9400 Nørresundby

5281 8622

Del dette indlæg

Link til indlæg
Missetand skrev, for 20 minutter siden:

Spørger på vegne af min voksne datter. Hun har fået et hold i lænden, og lægen har 'bare' udskrevet smertestillende. Kender nogen af jer en Thai som er seriøs dygtig til ryg problemer? Og det skal meget gerne være i Aalborg da det er der hun bor. Hun er mega træt af at hun ikke kan komme på arbejde :-o

Kan kun anbefale at hun prøver at kravle ind under et bord og begynder at rengøre det på undersiden - aka lægge sig ind under en bil og fikse udstødningen - det plejer at hjælpe, når jeg har hold ryggen ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 23 minutter siden:

Kan kun anbefale at hun prøver at kravle ind under et bord og begynder at rengøre det på undersiden - aka lægge sig ind under en bil og fikse udstødningen - det plejer at hjælpe, når jeg har hold ryggen ;-)

lol..... Hun har lagt på gulvet siden i går aftes. Så tænker hun allerede har gang i noget lignende :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grabbing skrev, for 37 minutter siden:

Jeg vil absolut anbefale Klinik Refleks på Nørresundby Torv. Hun er virkeligt dygtig og så er det et grønt sted. God bedring til din datter.

Klinik Refleks

Brotorvet 1, 9400 Nørresundby

5281 8622

Takker. Jeg har allerede booket en tid til hende hos dem :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Missetand skrev, for 1 minut siden:

Takker. Jeg har allerede booket en tid til hende hos dem :)

Super og velbekomme. Jeg håber det hjælper.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Missetand skrev, for 1 time siden:

Alternativt prøv Sweet Dragon også i Nørresundby. 

/North

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grabbing skrev, for 8 timer siden:

Super og velbekomme. Jeg håber det hjælper.

Lidt feedback. Min datter var særdeles tilfreds med behandlingen. Hun gik derind lettere for overbøjet, med mange smerter. Og forlod stedet oprejst om med markant mindre smerter :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Missetand skrev, for 23 minutter siden:

Lidt feedback. Min datter var særdeles tilfreds med behandlingen. Hun gik derind lettere for overbøjet, med mange smerter. Og forlod stedet oprejst om med markant mindre smerter :)

Det er jeg rigtig glad for at læse. Dejligt hun fik det bedre og er tilfreds.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...