Hop til indhold
Guest Varmoghjerteligkvinde

Anmeldelser af kunder og sugardaddy’s

Recommended Posts

Hvor kan man anmelde ubehagelige kunder eller en sugardaddy der opfører sig dårligt. Er det overhovedet muligt på eroguide?  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AndersJ
Varmoghjerteligkvinde skrev, for 8 minutter siden:

Hvor kan man anmelde ubehagelige kunder eller en sugardaddy der opfører sig dårligt. Er det overhovedet muligt på eroguide?  

Hvis vedkomne har en annonce et sted kan du linke til den og slå den op i den region du er i. 
hvis ikke så er det svært uden at brude diskressionsreglerne tænker jeg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lad os sige det er en sugardad har de fleste ikke et Nick derinde mener jeg jeg havde - der sker vel ikke notet ved og lægge det op og forklarer hvorfor han er dårlig et fjols ell hvad det nu er …..

eller er jeg forkert omkring det ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AndersJ skrev, for 23 minutter siden:

Hvis vedkomne har en annonce et sted kan du linke til den og slå den op i den region du er i. 
hvis ikke så er det svært uden at brude diskressionsreglerne tænker jeg

Big1 skrev, for 21 minutter siden:

Lad os sige det er en sugardad har de fleste ikke et Nick derinde mener jeg jeg havde - der sker vel ikke notet ved og lægge det op og forklarer hvorfor han er dårlig et fjols ell hvad det nu er …..

Tak for svar. Det giver mening men jeg kan ikke se hvor jeg kan gøre det. Alle de anmeldelsestråde der er handler om prostituerende og sugarbabes. Og jeg kan ikke oprette i Forum selv… kun undertråde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hamderjydenikbh skrev, for 9 minutter siden:

Hvad har du oplevet? 

Ikke noget vildt. Bare en masse liderbasser der tager meget tid for så at udeblive. Det er irriterende. Det går også ud over de reelle “kunder” for man mister jo tilliden og det er ærgerligt. Det gælder jo begge veje. Hvis vi sammen kan gøre det svære for falske idioter/profiler at få fodfæste så kommer det reelle profiler til gode. Lige nu savner jeg en anmeldelses mulighed som glædespige og Domina. Tak for svar 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big1 skrev, for 33 minutter siden:

Nej.. jeg tænker det samme. Jeg ved bare ikke hvor?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmoghjerteligkvinde skrev, for 1 time siden:

Ikke noget vildt. Bare en masse liderbasser der tager meget tid for så at udeblive. Det er irriterende. Det går også ud over de reelle “kunder” for man mister jo tilliden og det er ærgerligt. Det gælder jo begge veje. Hvis vi sammen kan gøre det svære for falske idioter/profiler at få fodfæste så kommer det reelle profiler til gode. Lige nu savner jeg en anmeldelses mulighed som glædespige og Domina. Tak for svar 

Bloker dem så de ikke kommer igennem til dig igen. Der er ikke meget andet du kan gøre siger mine 15 års erfaring ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmoghjerteligkvinde skrev, for 2 timer siden:

Hej 

Har du ikke misforstået hvad sugardating er? Du bruger den åbenbart som en helt almindelig annonceside for sex og køb af dine ydelser. ved godt det meste af SD bliver brugt på den måde efterhånden, selvom Sd helt sikkert vil benægte det. Men læser man deres retningslinjer så er det du gør ikke tilladt på siden. Men det ved SD godt, men det genererer trafik og sultne mænd på siden ( og kvinder ) så de gør ikke noget ved det andet end i deres retningslinjer. De tjener jo penge.. For 8-9 år siden var konceptet anderledes og meget mere tro mod konceptet sugardating. I dag blot en side som annoncelight bare med en kontekst om at manden næsten tror at de kan få fat i en jomfru til næsten ingen penge. Mange af de selvsamme mænd florerer jo på alle sider. 

Mener klart som du, at der mangel forum, hvor kvinder kan dele præferencer om mænd på samme måde som det sker her på Eroguide, hvor de ikke ligge fingrene  mellem mange gange. Hvis mændene blev udsat for de sammen bemærkninger som os kvinder gør, ville der opstå et ramaskrig af format. 

Bh.

Samantha  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror egentlig ikke der ville være et ramaskrig - har indtryk af at de fleste herinde ønsker gode oplevelser og det kan så være mange ting og afskygninger. :-) 
tilbage til trådstarter - det nemmeste var en privat facebook gruppe som en eller 2 styrede med hård hånd til jer kvinder - det næste et underfora herinde , men vel svært og styrer hvem der læser skriver herinde da der ikke decideret er registrering på hvem du er.  ( derfor nemt og misbruge ) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Samanthawild skrev, for 2 timer siden:

Hvis mændene blev udsat for de sammen bemærkninger som os kvinder gør, ville der opstå et ramaskrig af format.

1. Det ville formentlig blot gøre nogle mænds anmeldelser endnu mere kontante.
2. Det er tvivlsomt om GPernes anmeldelser af kunderne bliver 100% sandfærdige, for hvad sker der hvis en GP skriver en anmeldelse af en kunde, der endnu ikke har skrevet en anmeldelse af hende (og vi går ud fra, at hun kender hans brugernavn her på siden), og den ikke er 100% positiv? Chancen er, at hun mister en gæst, som kunne have været en god gæst fremover, og er det sandsynligt, at en GP vil skrive, at hendes stamgæst, som hun ellers er super tilfreds med, måske ikke er den bedste til at bruge sin tunge? Igen, betyder det nok tab af omsætning. Og hvis en GP endelig begynder at skyde med skarpt i en anmeldelse af en dum gæst, så er risikoen også at han får "sine venner" til at skrive urigtige opslag om GPen.

Jeg ser flere bagdele end fordele ved at GPer skriver anmeldelser om deres gæster, medmindre han ønsker det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmoghjerteligkvinde skrev, for 5 timer siden:

Kan du ikke gøre det direkte til SD? Eller så blot blokere vedkommende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AndersJ
Varmoghjerteligkvinde skrev, for 11 timer siden:

Tænker måske bare du kan smide den inde på sugar dating, der står jo dating og ikke babe :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...