Hop til indhold
adventurous

Studio Lux - Berlin

Recommended Posts

Hej,

Beklager hvis jeg burde have smidt denne post i tyskland delen, tænkte bare den passede bedre her. Flyt eller slet gerne tråden hvis jeg har overtrådt reglerne for postning.

Anyways, som long time lukker der har draget godt nytte af andre folks anmeldelser, tænkte jeg at jeg nok også burde bidrage lidt.

For et stykker tid siden var jeg på besøg i Studio Lux, Berlin. https://studioluxberlin.de/studio-lux.html


Billederne af stedet lyver ikke, det var rent, så super godt ud, og masser af legetøj. Et kvalitets studio imo.

Gnidnings frit at få kontakt og booket en session. Valgte 3 timer, det blev lidt delt op mellem 2 Dominaer. Først en time med Domina 1, den midterste time delte de, Domina 2 var der en time, mens Domina 1 var inde og ude et par gange. 3 time var så med Domina 1. Super oplevelse, mit valg gik på at skulle være pleasure slave. De var begge meget berørings venlige og gode til at rollespille.
 

Oplevelsen kostede 750€. Brugte 4 timer der når jeg medregner start og slut samtalen. Følte ingen tidspres, hverken under samtalerne eller akten. Når jeg så også påtænker prisen for rengøring, gulv, lagner, venus2000, e-stim grej etc følte jeg ganske bestemt at prisen var fair.

Har en anmeldelse fra et studio i Hamburg i banken, og et besøg planlagt i Hamburg inden for de næste par dage, men venter lige og ser om min post her bliver flyttet inden jeg smider den op fra Hamburg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Berlin er ligeledes på min bucket-list.

Særligt Lady Mephista og Johanna er mine favoritter. Vil du eventuelt afsløre om du var så heldig at træffe dem?

IFØ

Del dette indlæg


Link til indlæg
IFØ skrev, for 2 minutter siden:

Berlin er ligeledes på min bucket-list.

Særligt Lady Mephista og Johanna er mine favoritter. Vil du eventuelt afsløre om du var så heldig at træffe dem?

IFØ

Kan klart anbefales.

Dem kiggede jeg også på. Men mit valg gik på Miss Pepper Topps, hvor Tamara var hendes ven der dukkede op til at prøve Miss Peppers nye legetøj. 
 

Lady Mephista var jeg meget interesserede i at få en session med, ser smuk og feisty ud. Men ville have berørings venlige damer på dette besøg

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
adventurous skrev, for 29 minutter siden:


 

Lady Mephista var jeg meget interesserede i at få en session med, ser smuk og feisty ud. Men ville have berørings venlige damer på dette besøg

 

Ja, Lady Mephista er ualmindelig SMuk og klassisk. Desvære også "nicht berürbar":cry: 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...