Hop til indhold
afløbsrenseren

Varm chokolade elskere ( Stella )

Recommended Posts

Godt nyt  :)   flere har efterspurt hvornår Stella er tilbage og det sker i  næste uge, hvilket er perfekt , dagene bliver køligere og så det super lækkert med hot chocolate :P.

ved ikke helt præcist hvornår hun starter men følg med på annonceligt hvis i vil have en lækker oplevelse .

Har besøgt hende mange gange og har allerede lagt billet ind hos hende, så der kommer et friskt skriv når jeg har besøgt hende , til en super dejlig gang thaimassage og alt det sjove :) . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du mangler at dele det i alle de andre landsdele også, det er vel ikke nok i 2.

har også været hos hende og fået fin behandling. Hun har dog en ret grov chokolade hud, så det er næsten som sandpapir, når hun hun giver hj.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 2 timer siden:

Du mangler at dele det i alle de andre landsdele også, det er vel ikke nok i 2.

har også været hos hende og fået fin behandling. Hun har dog en ret grov chokolade hud, så det er næsten som sandpapir, når hun hun giver hj.

Nu er den kun lagt i en landsdel.....  Beklager hvis det er for meget for dig at den er sat 2 steder, at den er lagt underthai også er kun fordi hun giver en super massage som thaierne ellers gør. og så hun super reel modsat mange af de andre mørke piger.   ved ikke om din pikhud er mere følsom end min for jeg har ikke haft den oplevelse de nok 10 - 12 gange jeg har besøgt hende , men hver sin oplevelse jo.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tommybig skrev, for 49 minutter siden:

Flot indlæg med link og det hele :eek:

beklager det manglende link, det kommer når hun slår sig op på annonceligt , det er sku svært at lave et link når der ikke er noget. 

og som skrevet så var oplysning mest rettet til dem som tidliger havde spurgt efter hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...