Hop til indhold
afløbsrenseren

varm chokolade elskere ( STELLA)

Recommended Posts

Godt nyt  :)   flere har efterspurt hvornår Stella er tilbage og det sker i  næste uge, hvilket er perfekt , dagene bliver køligere og så det super lækkert med hot chocolate :P.

ved ikke helt præcist hvornår hun starter men følg med på annonceligt hvis i vil have en lækker oplevelse .

Har besøgt hende mange gange og har allerede lagt billet ind hos hende, så der kommer et friskt skriv når jeg har besøgt hende , til en super dejlig gang thaimassage og alt det sjove :) .  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Friskfyr12

Afløbsrenser jeg har lidt på fornemmelsen at du har aftaler med nogen af PIGERNE om at lave reklame for dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Friskfyr12 skrev, for 56 minutter siden:

Afløbsrenser jeg har lidt på fornemmelsen at du har aftaler med nogen af PIGERNE om at lave reklame for dem. 

Hejsa Friske .   Ja men den fornemmelse må du jo gerne havde  ;) . 

Hvis du nu kikker lidt tilbage i trådene , vil du se at der faktisk har været forespørgsel efter Stella, så mit opslag var sådanset bare at oplyse at ny er hun tilbage til fornøjelse for dem som kan lide mørke piger og god massage . 

Og jeg giver samtidigt en lille anmeldelse da jeg syntes hun er super,  og det er da rigtigt at det så er reklame for hende , det er sørme da ogse hvad dette forum drejer sig om .... at give god opbakning til de piger man syntes fortjener det.

 

Så ja, jeg gør reklame for de piger jeg syntes gør det godt ..  til glæde for pigerne og til gavn for jer som vil besøge gode piger.  

 

Så helt ærligt HVAD ER DIT PROBLEM MED DET

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Friskfyr12

Fordi jeg har hørt fra en af pigerne at du har sagt til hende at du nok skal lave gode anmeldelser for hende så hun kan få kunder. Direkte fra kilden af så ikke kom med nogen sø forklaringer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Friskfyr12 skrev, for 3 timer siden:

Fordi jeg har hørt fra en af pigerne at du har sagt til hende at du nok skal lave gode anmeldelser for hende så hun kan få kunder. Direkte fra kilden af så ikke kom med nogen sø forklaringer 

ja men det da nok rigtigt , hvis hun går det godt vil jeg da gerne skrive om hende så flere kan besøge hende , til fælles glæde .      

Del dette indlæg


Link til indlæg
Friskfyr12 skrev, den 20.9.2023 at 14:02:

Fordi jeg har hørt fra en af pigerne at du har sagt til hende at du nok skal lave gode anmeldelser for hende så hun kan få kunder. Direkte fra kilden af så ikke kom med nogen sø forklaringer 

Den må vi da høre mere om. Det er da heftige anklager.

Fortæl, og nu ingen søforklaringer. Navn på pigen er en selvfølge @Friskfyr12

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis ikke der har været forhandlet om prisen ifh. Til og lave en anmeldelse synes jeg da bare det er goe stil og sige til pigen efter endt “ behandling “ ved du hvad jeg synes det var så godt at jeg tænker og lave en lille skriv på eroguide om det - er det ok med dig ? ? 
 

og stella har ihvertfald tidligere gjort det til UG 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Friskfyr12

Ild i piben. Hvis du møder mig er der aldrig nogen sange fra de varme lande 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...