Roden 224 Skrevet 18. September, 2023 https://annoncelight.dk/showad/369417 Nogen herinde som deltog i dette frække setup, og kan berette om det. Jeg var tilmeldt, men efter at have siddet fast i trafikkaos i 3 kvarter på Frederiksberg grundet marathon, måtte jeg opgive at nå frem til tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperh6 19 Skrevet 18. September, 2023 Ja det ser ud til at være et spændende arrangement. Er der i øvrigt nogen der ved om man kan mødes med den lyshårede pige alene? Mvh Jesper 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sarah Young's lover 3 Skrevet 18. September, 2023 Jeg deltager meget gerne næste gang . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Roden 224 Skrevet 18. September, 2023 Foreløbig 2 svar som kun støjer og ikke kan bruges til noget som helst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sarah Young's lover 3 Skrevet 18. September, 2023 Det var simpelthen fordi at tidsfristen var for kort og jeg var på arbejde. Jeg ville bare være høflig og oplyse at jeg var interesseret hvis du arrangere igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperh6 19 Skrevet 20. September, 2023 Tja, jeg må jo så undskylde. Troede, åbenbart helt fejlagtigt, at dette var et forum hvor vi kunne spørge hinanden til råds, få et godt tip osv. Men jeg bukker og undskylder for min helt utilstedelige indblanding uden formål. Undskyld. Jesper 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg