Hop til indhold
8000

Asian massage jordbrovej Århus

Recommended Posts

Var der lige omkring nytår. Så gør det lidt kort.

 

Kælderlokaler med bademuligheder rent og pænt, Jeg fik anvist et lille lokale med en lidt smal briks og en madras op af væggen til andre fornøjeligheder.

Pigen som jeg blev mødt af er en gammel kending fra et andet sted. Og denne pige har altid ydet mig en førsteklasses behandling i ALT. Hun har for et halvt års tid siden fået lavet større barm og det ser jeg kun som positivt.Eneste minus var at prisen startede på 1400 kr. for alt, men det fik vi løst :smile: Så hermed mine bedste anbefalinger til stedet som jeg ikke har besøgt i et par år. Men det er  lige blevet et af mine foretrukne steder. Så kom bare afsted.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der lige omkring nytår. Så gør det lidt kort.

Kælderlokaler med bademuligheder rent og pænt, Jeg fik anvist et lille lokale med en lidt smal briks og en madras op af væggen til andre fornøjeligheder.

Pigen som jeg blev mødt af er en gammel kending fra et andet sted. Og denne pige har altid ydet mig en førsteklasses behandling i ALT. Hun har for et halvt års tid siden fået lavet større barm og det ser jeg kun som positivt.Eneste minus var at prisen startede på 1400 kr. for alt, men det fik vi løst :smile: Så hermed mine bedste anbefalinger til stedet som jeg ikke har besøgt i et par år. Men det er lige blevet et af mine foretrukne steder. Så kom bare afsted.

Venligst 8000

Hvem er hun? Hvor var hun før?

Jeg har aldrig fået tilbudt andet end hj hos Asian

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

 

Er mon nogen der kan oplyse tlf.-nummeret til Asien?

Har forsøgt med det man kan finde på Thailisten, men det er inaktivt.

På forhånd tak!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...