Hop til indhold
PeterN

Eventyrligt skønne Adriana - sommersolens sidste stråler på Sluseholmen

Recommended Posts

https://nympho.dk/n13958/4324/charming-adriana-in-copenhagen/

Først det kedelige: Ingen problemer med at træffe aftalen selvom det var med kort varsel, og ingen ventetid da jeg ankom på lokationen...!!!

Ja håber I kan holde varmen .... :P

For mig blev det ekstra hedt i dag, da jeg spontant fik muligheden for at møde skønne smukke Adriana .... !

Og ingen ventetid da jeg ankom på lokationen...!!!

Jeg blev modtaget af en meget veloplagt Adrrrrriana som ligner sine billeder på en prik. Hun taler formfuldendt engelsk, og så forstår hun at fyre godt op... !

Hun er en naturlig skønhed som også har en naturlig fræk side..... I virkeligheden svært at sætte en finger på, men ja meget dejligt mmmmmmmmmmmmmm

Også tager hun rigtig godt imod i den afsluttende doggy ..... Meget intenst ....... Meget dejligt!

Sidder og bliver lidt ordfattig, :wub:  jeg håber nogle af jer derude kunne bruge mit input til noget.....:rolleyes:

Forsat go' sidste sommeraften !

PN

Redigeret af PeterN

Del dette indlæg

Link til indlæg

30 min-besøg? Jeg spørger fordi jeg er begyndt at overveje kortere besøg selv, fordi jeg ofte ikke når at live op til runde 2, så hellere flere kortere måske. Men jeg gider ikke stresse, så derfor interesseret i længden - på besøget altså.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Giver TS helt ret.

Har lige haft et fantastisk besøg hos Adriana. Ren GFE med kys så dybe og intense og kærlige som ingen kæreste kan gøre bedre.

Hun er her til på søndag og planlægger ikke at komme igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Adriana i går først på aftenen i 45 min.

Hold nu op en perle. Sød, helt nede på jorden, snaksagelig og bare virkelig dejlig at være sammen med.

Hun tager hjem søndag og holder vidst fri i dag. Hun planlægger ikke at komme tilbage. Hvis jeg kunne, havde jeg besøgt hende igen i morgen.

Besøgte iøvrigt også Milana samme sted i sidste uge. Mega lækker, men slet ikke samme fornøjelse at være sammen med.

Redigeret af Jaksor88

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været der, og holeeee... :shock::wub:

Ubeskriveligt godt! Har lige slået min egen sex-verdensrekord med flere meter. Armand Duplantis kan bare gå hjem og lægge sig. Jeg var halvvejs til Andromeda. Visse oplevelse BURDE ikke kunne købes for penge. Gud, hvilken angelisk skabning denne pige er...!

Til alle der ikke nåede forbi, må jeg beklageligvis meddele at fuglen flyver afsted i morgen, og ikke har planer om at returnere....

Redigeret af Ebden_jj

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jaksor88 skrev, den 22.9.2023 at 07:20:

Hold nu op en perle. Sød, helt nede på jorden, snaksagelig og bare virkelig dejlig at være sammen med.

Helt utrolig sød, smuk og dejlig. Og kvik i pæren! Næsten for god til at være sand....

Redigeret af Ebden_jj

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...