Hop til indhold

Kraftig anbefaling - Elena

Featured Replies

Skrevet

Hej, må man spørge hvor du mødte hende ? Hun er cyklet videre til Odense nu, nemlig.....

Skrevet
  • Author
Ridefyr skrev, for 7 timer siden:

Hej, må man spørge hvor du mødte hende ? Hun er cyklet videre til Odense nu, nemlig.....

De rejser til Aarhus om 1 dag eller 2

Skrevet
Joey Joe Joe skrev, den 17.9.2023 at 18:29:

Top service. Top lækker pige. Top stemning. Top indlevelse. Alt i alt top top.

Lige en kort anmeldelse. Besøg hende hvis du trænger til the real deal.

https://annoncelight.dk/showad/383505

Hun ser lækker ud…, 

ved du om hun tilbyder sex uden kondom ?

Skrevet
  • Author
biker skrev, for 13 timer siden:

Hun ser lækker ud…, 

ved du om hun tilbyder sex uden kondom ?

Det tror jeg bestemt ikke de gør 

• 1 month later...
Skrevet

sender lige en venlig tanke Joe efter af have besøgt denne skønne kvinde er du vimmerskaft hun er da en diamant, det eneste der manglede var kys på munden men nå ja hun fik da klaret opgaven hvor flere andre har fejlet af samme grund fik vist ikke engang brugt tiden men pyt der var ikke mere liv og hente, hun er let og snakke med.

der er 4 kvinder i lejligheden de andre så skam også ret nice ud så der er åbenbart masser af muligheden i den jyske hovedstad, fin lejlighed med almindelige beboere vil jeg gætte på så håber ikke de var alt for generet af sengen der klappede imod væggen :P

Skrevet

Hold da op hun er godt nok lækker. Men min lyst til at kysse de perfekte store læber, var næsten for meget. Skam hun ikke tilbyder det også. Hun er klart den smukkeste af de piger jeg nogensinde har dusket.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.