Hop til indhold
Karsteng

Vanilla eller Playrape?

Recommended Posts

Hej piger og drenge,

Efter 15 års ækteskab med misionær med lyset slukket, fik jeg nok. Jeg ville leve lidt mer som jeg selv ville. Jeg ville ha vild sex. Møde deilige kvinder i og utenfor købesfæren og administrere min egen dag og liv.

Misjonær har jeg været for lenge. Det er ok - men kun som en variant. Ikke som en regel. Så "løb jeg på" en kvinde der spurgte om jeg var til Playrape.. Hun havde allerede bedt om å bli kneppet hårdt og vildt, men det her var noget andet. Nu skulle vi aftale stop-ord og scenarier. Vi har såvidt startet - men der er noget sjov og sexet med det hele - når der er hun der ber om det.

Men nu tænker jeg, af 2 private piger som jeg er blevet kendt med det sidste året, så er 100% til at jeg skal være rough med de. Er det mer vanligt end jeg troede tidligere...?

Vanilla eller playrape? Synspunkter..? :)

Redigeret af Karsteng

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan

Så længe der er samtykke, kan jeg ikke se et problem. Sexlivet og vores fantasier er vist sjældent politisk korrekte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 2 timer siden:

Hvis jeg kun kan vælge mellem de to, så må det blive vanilla, men ellers er jeg til alt muligt andet….

Du kan vælge det du vil :) Free country.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ene udelukker ikke det andet. Hos mig skifter lysten fra dag til dag. Det kommer meget an på, hvad pigen lægger op til.:P Og om jeg har sovet godt, så der er ekstra energi,

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hrolandj
henlan skrev, den 17.9.2023 at 12:57:

Så længe der er samtykke, kan jeg ikke se et problem. Sexlivet og vores fantasier er vist sjældent politisk korrekte.

Det der burde stå på en T-Shirt!

:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror egentlig at det handler om, at flere piger, tør åbne op omkring deres seksualitet og deres fantasier. Det har i mange år været mega tabu for kvinder, at have frække perverse fantasier - både om flere mænd, rollespil, onani, offentlig sex og meget mere... Men heldigvis er flere og flere kvinder blevet villige efter at udforske dem selv og deres seksualitet, både alene og sammen med deres partner.. 

Det er nemlig helt ok som pige/kvinde at fantasere om at blive hevet i håret og have en hånd om halsen - lige som det er helt iorden at fantasere om at blive bundet og brugt af flere fyre... :rolleyes: Man kan drømme om den dag, hvor det også er helt acceptabelt, og ikke nær så meget tabu, at udleve lysten til købsex - både på den ene og anden side af bordet - og både som kvinde og som mand. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetKisses skrev, den 26.9.2023 at 09:40:

Jeg tror egentlig at det handler om, at flere piger, tør åbne op omkring deres seksualitet og deres fantasier. Det har i mange år været mega tabu for kvinder, at have frække perverse fantasier - både om flere mænd, rollespil, onani, offentlig sex og meget mere... Men heldigvis er flere og flere kvinder blevet villige efter at udforske dem selv og deres seksualitet, både alene og sammen med deres partner.. 

Det er nemlig helt ok som pige/kvinde at fantasere om at blive hevet i håret og have en hånd om halsen - lige som det er helt iorden at fantasere om at blive bundet og brugt af flere fyre... :rolleyes: Man kan drømme om den dag, hvor det også er helt acceptabelt, og ikke nær så meget tabu, at udleve lysten til købsex - både på den ene og anden side af bordet - og både som kvinde og som mand. 

Enig. Men måske der også er tabuet der gør de ting du nævner så spennende...? Om alt havde været mainstream - ville det da været så tiltrækkende...?

Og forstå meg ret: Når en kvinde jeg møder introduserer meg for playrape så bliver jeg fascineret og interessered og lidderlig. Jeg ælsker det.

Redigeret af Karsteng

Del dette indlæg

Link til indlæg
Karsteng skrev, for 18 minutter siden:

Enig. Men måske der også er tabuet der gør de ting du nævner så spennende...? Om alt havde været mainstream - ville det da været så tiltrækkende...?

Og forstå meg ret: Når en kvinde jeg møder introduserer meg for playrape så bliver jeg fascineret og interessered og lidderlig. Jeg ælsker det.

Det har du helt sikkert ret i - des mere for forbudt, des mere frækt er det for mange. Men tænkte også mere på, at det var udlevelse af de forskellige forbudte sexfantasier, der var blevet mere tabu ☺️

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...