Cykelsmekanikeren 5 Skrevet 17. September, 2023 Jeg besøgte Gya i fredags lidt uden for Glejbjerg. https://annoncelight.dk/showad/384459 Hun var ikke mit første valg, men da trangen blev for stor, vandt lysten desværre over fornuften. Korrespondancen gik lidt sløvt pr. sms, men jeg fik en aftale i stand. Stedet ligger rimeligt diskret ude på landet over for et nedlagt landbrug - jeg så ikke andre mennesker. Om det er pigen på billederne ved jeg ikke. Kroppen kunne godt ligne lidt, men ansigtet er ret slidt. Billederne er i bedste fald meget redigeret. De er angiveligt flere piger på stedet, og der er en håndfuld hyggerum på stedet. Og så til selve akten, der var helt uden kærtegn, indlevelse og varme. Efter at have suttet kan i lille mand med condom, skulle hun bruge glidecreme, fair nok. Hun havde desværre glemt det i et andet rum, så hun forlod rummet i et minut ca. Det var ikke optimalt. Efter at hun havde reddet mig lidt skulle vi skifte position. Doggy kunne det ikke blive til, så vi forsatte med ligegyldig mine i missionær. Det virkede ikke for mig og det sidste gas i ballonen slap ud. Efter at hun lettere modvilligt at have ladet mig få en skyller forlod jeg stedet, efter at have betalt 200 kr. mere end prisen for en den halv time, da hun ikke kunne give tilbage. Det bliver ikke til nogen anbefaling herfra. Det var som at have sex med en tom skal. Der var ingen nærvær, ingen kærtegn, ingen indlevelse. Jeg kommer ikke igen. 1 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 17. September, 2023 Cykelsmekanikeren skrev, for 3 timer siden: Jeg besøgte Gya i fredags lidt uden for Glejbjerg. https://annoncelight.dk/showad/384459 Hun var ikke mit første valg, men da trangen blev for stor, vandt lysten desværre over fornuften. Korrespondancen gik lidt sløvt pr. sms, men jeg fik en aftale i stand. Stedet ligger rimeligt diskret ude på landet over for et nedlagt landbrug - jeg så ikke andre mennesker. Om det er pigen på billederne ved jeg ikke. Kroppen kunne godt ligne lidt, men ansigtet er ret slidt. Billederne er i bedste fald meget redigeret. De er angiveligt flere piger på stedet, og der er en håndfuld hyggerum på stedet. Og så til selve akten, der var helt uden kærtegn, indlevelse og varme. Efter at have suttet kan i lille mand med condom, skulle hun bruge glidecreme, fair nok. Hun havde desværre glemt det i et andet rum, så hun forlod rummet i et minut ca. Det var ikke optimalt. Efter at hun havde reddet mig lidt skulle vi skifte position. Doggy kunne det ikke blive til, så vi forsatte med ligegyldig mine i missionær. Det virkede ikke for mig og det sidste gas i ballonen slap ud. Efter at hun lettere modvilligt at have ladet mig få en skyller forlod jeg stedet, efter at have betalt 200 kr. mere end prisen for en den halv time, da hun ikke kunne give tilbage. Det bliver ikke til nogen anbefaling herfra. Det var som at have sex med en tom skal. Der var ingen nærvær, ingen kærtegn, ingen indlevelse. Jeg kommer ikke igen. Det er en klassiker med de ikke kan give tilbage -har nogen gange sagt "ved du hvor jeg kan veksle så?" eller "jeg kører lige hen og veksler" -pludselig kan de så komme i tanke om de alligevel godt kan veksle -jeg har så sagt "nejtak" og gået igen... Det er en forretning for dem ikke for mig -hvis de har råd til, at miste kunder på den måde er det deres valg... Jeg ved af erfaring giver du en thai en af de lange -vil hun gøre alt for at beholde den -har prøvet at jeg skulle betale 400kr. for massage og gav hende 1.000kr. -hun sagde "jeg kan ikke give tilbage" men du kan få fp i sted for kun massage -jeg sagde nejtak -jeg kikkede i min pung havde en stak 50ere og en del 20 og 10 -det var 390kr. og så havde jeg en mønt til en indkøbsvogn -så fik hun den med -hun tog i mod og afleverede min 1000 igen noget slukøret -hun tænkte lidt over det i mens hun gav mig massagen -og vi nåede alligevel frem til sex -og jeg fik slået hul på min 1000 -hun "vekslede ved en veninde" -vi fik en skev start, men enden blev god for os begge var vi enige om da jeg gik. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jorgenkirkehansen 9 Skrevet 19. September, 2023 Jeg har besøgt gya her tirsdag aften . Jeg havde skrevet til gya i eftermiddags og aftalt tid her til aften . Dog fik jeg set denne anmeldelse og aflyste egentlig på denne baggrund og fortalte GYA hvorfor.. hun blev faktisk sur/forbavset over at der var en negativ anmeldelse .. og jeg syntes hun skrev oprigtigt og jeg fik et par billeder der bekræftede at det var hende.. så jeg tog afsted for at besøge hende.. hendes billeder er 100 ægte intet fake der.. jeg fik en fin service af en oplagt GYA.. hun er slim og utrolig smuk og i mit tilfælde meget talende og nem at snakke med. selve sexdelen .. ok uden at være prangende.. men det er nok lige så meget min skyld ... holder ikke længe i så stram en ung pige .. gentagelsesfare .. ja 100 % Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jorgenkirkehansen 9 Skrevet 10. Oktober, 2023 Det er så ikke samme pige der dd går under navnet gya som da jeg besøgte den første gya.. træls hende den første var sprød Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 72 Skrevet 14. Oktober, 2023 Cykelsmekanikeren skrev, den 17.9.2023 at 08:21: Jeg besøgte Gya i fredags lidt uden for Glejbjerg. https://annoncelight.dk/showad/384459 Hun var ikke mit første valg, men da trangen blev for stor, vandt lysten desværre over fornuften. Korrespondancen gik lidt sløvt pr. sms, men jeg fik en aftale i stand. Stedet ligger rimeligt diskret ude på landet over for et nedlagt landbrug - jeg så ikke andre mennesker. Om det er pigen på billederne ved jeg ikke. Kroppen kunne godt ligne lidt, men ansigtet er ret slidt. Billederne er i bedste fald meget redigeret. De er angiveligt flere piger på stedet, og der er en håndfuld hyggerum på stedet. Og så til selve akten, der var helt uden kærtegn, indlevelse og varme. Efter at have suttet kan i lille mand med condom, skulle hun bruge glidecreme, fair nok. Hun havde desværre glemt det i et andet rum, så hun forlod rummet i et minut ca. Det var ikke optimalt. Efter at hun havde reddet mig lidt skulle vi skifte position. Doggy kunne det ikke blive til, så vi forsatte med ligegyldig mine i missionær. Det virkede ikke for mig og det sidste gas i ballonen slap ud. Efter at hun lettere modvilligt at have ladet mig få en skyller forlod jeg stedet, efter at have betalt 200 kr. mere end prisen for en den halv time, da hun ikke kunne give tilbage. Det bliver ikke til nogen anbefaling herfra. Det var som at have sex med en tom skal. Der var ingen nærvær, ingen kærtegn, ingen indlevelse. Jeg kommer ikke igen. Og skiffer hun hjem land hver uge så et forvirret fjols var hun sur og egentligt ikke høj og lidt tyk talte dårlige engelsk råber højt og gider ikke noget og er huset et lille hvidt man går ind rundt om hjørnet så alle bliv væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg