Hop til indhold
Naturen123

Tukta i Fredericia

Recommended Posts

Besøgte Tukta i Fredercia i går og det var så godt, at jeg bliver nød til at dele med jer herinde. Massagen, som Tukta reelt kun udførte for at jeg kunne blive klar til næste omgang sex, var ikke noget særligt. Men sex-delen var virkelig over forventning. Jeg havde bestilt 1 time fuld pakke og lagt mig på briksen. Tukta starter med at tage mig i munden og efter få min. er jeg ved at sprænge. Selvom jeg siger at jeg kommer, fortsætter hun og lader mig komme i munden på hende. Hun spytter ud i papir, og griner og smiler til mig. Så lidt massage på ryggen og dernæst ballerne og da hun mærker jeg løfter røven lidt op, så spørger hun om hun skal fortsætte. Jo tak får jeg fremstønnet. Hun vasker mig hurtigt og dernæst før jeg mit første rimjob, mens jeg ligger på maven med røven løftet op. Mens hun bruger tungen er hendes hånd igang på min pik - det er en unik følelse, bestemt ikke første og sidste gang jeg skal prøve det. Hun spørger mig om 'inside', og tager et par gummihansker på, hvor efter hun dels bruger tunge og dels en finger i mig, men min pik bliver masseret. På det tidspunkt er jeg tæt på bristepunktet og spørger om jeg må knalde hende. Hun griner og finder kondom frem. Først knalder jeg hende mens hun ligger på ryggen og så tager jeg hende i doggy, og kommer ret hurtigt derefter i kondomet mens jeg er inde i hende. Så får jeg lidt fodmassage og så beder hun mig sætte mig op, så hun kan massere min nakke. Hun begynder dog hurtigt på min nu noget slatne pik, men på magisk vis får hun den rejst igen. Påtrods af hendes dejlig hænder og et forsøg hvor jeg selv river i den, mens jeg står ved siden af briksen og hun ligger på ryggen foran mig med spredte ben, så lykkes det ikke at komme 3 gang. Stor anbefaling herfra, hvis man bare har lyst til at sexe og ikke kommer for massage.

https://annoncelight.dk/showad/228712

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...