Gummislave 2 Skrevet 16. September, 2023 For år tilbage var jeg fast slave hos en domina, der altid tvang mig til at gå i ret høje hæle. Tvang og tvang.. jeg nød det i fulde drag og havde overraskende - for både mig og domina - let ved at gå i dem, selv om de var 14-15 mm høje. Jeg savner virkelig en domina der er ekspert i high heels fetish.. hvem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 265 Skrevet 17. September, 2023 Gummislave skrev, for 5 timer siden: For år tilbage var jeg fast slave hos en domina, der altid tvang mig til at gå i ret høje hæle. Tvang og tvang.. jeg nød det i fulde drag og havde overraskende - for både mig og domina - let ved at gå i dem, selv om de var 14-15 mm høje. Jeg savner virkelig en domina der er ekspert i high heels fetish.. hvem? Der vil jeg nok mene at du skal have fat i Domina Dark…. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catana 97 Skrevet 18. September, 2023 [email protected] skrev, den 17.9.2023 at 03:13: Der vil jeg nok mene at du skal have fat i Domina Dark…. Flot, når i sådan kan anbefale kolleger! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
IFØ 31 Skrevet 18. September, 2023 Mon ikke alle dominaer kan få dig i høje hæle. Du skal nok selv have dine heels med selv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
whipit 169 Skrevet 18. September, 2023 Hej G Jeg har set Anastasya har et eller flere par “show”-sko eller poledancer-sko med glitter på. Jeg mener jeg så de var str. 45.….og hun skal nok være Domina nok til du vil kunne spurte 100 meter i dem…. (Jeg spurgte en af de første gange hvor jeg havde bestilt uden grænse om der var nogen der var stukket af før tid… hvortil hun svarede at i Belgien nogle år tidligere var en løbet halvnøgen ud af huset og havde truet med politi - he he he he…) Så ubegrænset skal man vare sig med….. Hun ligner en engel men slår vildt hårdt med pisken - hvis du beder om det selvfølgeligt. Så hvis du brækker en ankel har du selv fortjent det Men spørg hende… Anastasya.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 265 Skrevet 19. September, 2023 Catana skrev, for 19 timer siden: Flot, når i sådan kan anbefale kolleger! Jeg vil til hver en tid anbefaler en kollega ( hvis jeg kan stå inde for hende) nu ved jeg at Dark har mange stiletter osv i alle str. så hvorfor ikke hjælpe ham videre i hans søgen. men tak 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg