Hop til indhold
Gummislave

Highheels fetich - hvem?

Recommended Posts

For år tilbage var jeg fast slave hos en domina, der altid tvang mig til at gå i ret høje hæle. Tvang og tvang.. jeg nød det i fulde drag og havde overraskende - for både mig og domina - let ved at gå i dem, selv om de var 14-15 mm høje. Jeg savner virkelig en domina der er ekspert i high heels fetish.. hvem?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gummislave skrev, for 5 timer siden:

For år tilbage var jeg fast slave hos en domina, der altid tvang mig til at gå i ret høje hæle. Tvang og tvang.. jeg nød det i fulde drag og havde overraskende - for både mig og domina - let ved at gå i dem, selv om de var 14-15 mm høje. Jeg savner virkelig en domina der er ekspert i high heels fetish.. hvem?

Der vil jeg nok mene at du skal have fat i Domina Dark…. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej G

Jeg har set Anastasya har et eller flere par “show”-sko eller poledancer-sko med glitter på. Jeg mener jeg så de var str. 45.….og hun skal nok være Domina nok til du vil kunne spurte 100 meter i dem….

(Jeg spurgte en af de første gange hvor jeg havde bestilt uden grænse om der var nogen der var stukket af før tid… hvortil hun svarede at i Belgien nogle år tidligere var en løbet halvnøgen ud af huset og havde truet med politi - he he he he…)

Så ubegrænset skal man vare sig med…..

Hun ligner en engel men slår vildt hårdt med pisken - hvis du beder om det selvfølgeligt.

Så hvis du brækker en ankel har du selv fortjent det :-)

Men spørg hende…

Anastasya.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Catana skrev, for 19 timer siden:

Flot, når i sådan kan anbefale kolleger!

Jeg vil til hver en tid anbefaler en kollega ( hvis jeg kan stå inde for hende) nu ved jeg at Dark har mange stiletter osv i alle str. så hvorfor ikke hjælpe ham videre i hans søgen. 
 

men tak :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...