LeCoq 90 Skrevet 16. September, 2023 Jeg mødte en ældre kvinde på en bar for noget tid siden. Hun var vel omkring 60 år og hun så absolut ikke dårlig ud i forhold til hendes alder. Det fik mig til at tænke at hun muligvis havde en datter der også var lige så smuk og flot, så jeg tilbød hende en drink og faldt i snak med hende. Efter noget tid og nogle drinks spurgte hun pludselig om jeg nogensinde havde prøvet en "Sportsmans Double" ? Det havde jeg alrig hørt om før og spurgte hende hvad det var? Hun sagde at det var en trekant med en mor og en datter! Jeg blev lidt rundtosset og tænkte det igennem i mit hovede og begyndte igen at tænke på om hun mon virkelig havde en meget lækker datter? Jeg svarede, at det havde jeg aldrig prøvet, men det lød meget interessant. Efter vi havde snakket og drukket lidt videre sagde hun, at i aften er din heldige aften og sagde vi skulle gå hjem til hende. Vi kom hjem til hende og hun låste døren op, tændte lyset og gik ind i gangen, hvor hun smider jakken og råber op af trappen mod 1. sal "MOOR, Er du stadig vågen?" 1 43 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 406 Skrevet 16. September, 2023 Tak for et godt grin. Du fik dig en dobbelt Gilf. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg