Skattejægeren 5 Skrevet 16. September, 2023 Nogen der har erfaring med århus_pige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1055 Skrevet 16. September, 2023 Skattejægeren skrev, for 27 minutter siden: Nogen der har erfaring med århus_pige? Hør lige har makker - forventer du nogle gider skrive på dit indlæg - du skriver 7 ord - ingen kan svare dig med 7 ord - du må altså komme ud af busken - en overskrift indeholder navn og by som minimun Så skal der i teksten også være et link - vi er mange der elsker at videregive oplysninger til den der søger, men du kommer for nemt over det - op på pinden igen og lav en søgning, så skal du se 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skattejægeren 5 Skrevet 16. September, 2023 Synes både navn og by fremgår af overskriften, men hun hedder Århus pige på sd, og står at hun kommer fra Århus i teksten. Beklager med linket, men det kiksede desværre for mig, skal nok prøve at få det lagt ind senere. Jeg ved ikke så meget mere om hende end at jeg har faldet over hendes profil på sugerdating, er bare nysgerrig på hende, synes hun ser dejlig ud. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 17. September, 2023 Skattejægeren skrev, for 21 timer siden: Nogen der har erfaring med århus_pige? Mener du SugarDaters? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skattejægeren 5 Skrevet 17. September, 2023 Ja det er på sugardaters hun er, fik det vist skrevet lidt forkert 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sikkersex 62 Skrevet 18. September, 2023 Skattejægeren skrev, den 16.9.2023 at 15:26: Synes både navn og by fremgår af overskriften, men hun hedder Århus pige på sd, og står at hun kommer fra Århus i teksten. Beklager med linket, men det kiksede desværre for mig, skal nok prøve at få det lagt ind senere. Jeg ved ikke så meget mere om hende end at jeg har faldet over hendes profil på sugerdating, er bare nysgerrig på hende, synes hun ser dejlig ud. der er 3 piger med det navn , alder, og link skal du have med ellers er det helt spild af tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg