Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Skattejægeren skrev, for 27 minutter siden:

Nogen der har erfaring med århus_pige?

Hør lige har makker - forventer du nogle gider skrive på dit indlæg - du skriver 7 ord - ingen kan svare dig med 7 ord - du må altså komme ud af busken - en overskrift indeholder navn og by som minimun

Så skal der i teksten også være et link - vi er mange der elsker at videregive oplysninger til den der søger, men du kommer for nemt over det 

- op på pinden igen og lav en søgning, så skal du se

Skrevet
  • Author

Synes både navn og by fremgår af overskriften, men hun hedder Århus pige på sd, og står at hun kommer fra Århus i teksten. Beklager med linket, men det kiksede desværre for mig, skal nok prøve at få det lagt ind senere. Jeg ved ikke så meget mere om hende end at jeg har faldet over hendes profil på sugerdating, er bare nysgerrig på hende, synes hun ser dejlig ud.

Skrevet
Skattejægeren skrev, den 16.9.2023 at 15:26:

Synes både navn og by fremgår af overskriften, men hun hedder Århus pige på sd, og står at hun kommer fra Århus i teksten. Beklager med linket, men det kiksede desværre for mig, skal nok prøve at få det lagt ind senere. Jeg ved ikke så meget mere om hende end at jeg har faldet over hendes profil på sugerdating, er bare nysgerrig på hende, synes hun ser dejlig ud.

der er 3 piger med det navn , alder, og link skal du have med ellers er det helt spild af tid

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.