Hop til indhold

Recommended Posts

Skattejægeren skrev, for 27 minutter siden:

Nogen der har erfaring med århus_pige?

Hør lige har makker - forventer du nogle gider skrive på dit indlæg - du skriver 7 ord - ingen kan svare dig med 7 ord - du må altså komme ud af busken - en overskrift indeholder navn og by som minimun

Så skal der i teksten også være et link - vi er mange der elsker at videregive oplysninger til den der søger, men du kommer for nemt over det 

- op på pinden igen og lav en søgning, så skal du se

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes både navn og by fremgår af overskriften, men hun hedder Århus pige på sd, og står at hun kommer fra Århus i teksten. Beklager med linket, men det kiksede desværre for mig, skal nok prøve at få det lagt ind senere. Jeg ved ikke så meget mere om hende end at jeg har faldet over hendes profil på sugerdating, er bare nysgerrig på hende, synes hun ser dejlig ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skattejægeren skrev, den 16.9.2023 at 15:26:

Synes både navn og by fremgår af overskriften, men hun hedder Århus pige på sd, og står at hun kommer fra Århus i teksten. Beklager med linket, men det kiksede desværre for mig, skal nok prøve at få det lagt ind senere. Jeg ved ikke så meget mere om hende end at jeg har faldet over hendes profil på sugerdating, er bare nysgerrig på hende, synes hun ser dejlig ud.

der er 3 piger med det navn , alder, og link skal du have med ellers er det helt spild af tid

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...