Hop til indhold
Bikerguy

40000 kr og ingen sex

Recommended Posts

Fuck mig fra marts 2022 til december 2022 har jeg brugt lidt over 40000 bare på cam :/

Er ikke blevet berørt af en kvinde i laaaaang tid..... tør slet ikke se hvormeget der er blevet brugt siden 2018 :O(

Jeg er mega genert men ikke når jeg viser mig på cam ...... 

Min største fantasi er at møde en Domina...  Jeg har haft et godt øje til et par stykker men "tør" ikke ....

jeg tog over til en massage pige på et hotel men det endte med at vi snakkede hele natten...... Yes i´m to shy

Er det bare mig der er mærkelig???

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil foreslå, du starter med at ændre fokus.

Bestil en kropsmassage hos Super dejlige danske Liv. Du kan beholde underbukserne på og så se, hvad det fører med sig.

Skriv til hende og forklar problemstillingen. Jeg er sikker på, hun kan hjælpe dig i gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis håbet var at gennem cam, møde en der for en stak kr, vil knalde. Ja så narre den kloge, den mindre kloge. Det rigtigt mange penge at bruge på cam, (min holdning), især hvis tanken er mere. 

Men tænker du skal arbejde med det generte og eventuelt bestille en kropsmassage, som nævnt ovenfor. Det ikke sjovt at være genert. Hvis det holder en tilbage, slet ikke hvis det fra en god gang mis mis samt nærhed.

Horus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bikerguy skrev, for 5 timer siden:

Fuck mig fra marts 2022 til december 2022 har jeg brugt lidt over 40000 bare på cam :/

Det mærkelige er at du nævner noget som er sket for, så lang tid siden?+?+? Du er vel ikke stoppet til Nytår 2023.???  Der findes kun 1 der kan ændre på det -I sted for at "græde over spildt mælk" Man må lærer af sine fejl (hvis du mener det er en fejl) Jeg har måske også brugt 40 af de lange på købesex i 2022. på trods af jeg har en kone... Jeg synes det er træls, men jeg vil ikke undvære sex. Jeg har så ændret adfærd i år (23.) De generthed er oppe i dit hoved -husk det... -hvis du kan vise dig uhæmmet på cam -prøv som nogen nævner, at start med massage -og se om du ikke kan komme over det... Lad være at havde for store forventninger -tag chancen, når den byder sig -for det gør den også for dig;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bikerguy skrev, for 7 timer siden:

Er ikke blevet berørt af en kvinde i laaaaang tid..... tør slet ikke se hvormeget der er blevet brugt siden 2018 :O(

Jeg er mega genert men ikke når jeg viser mig på cam ...... 

Min største fantasi er at møde en Domina...  Jeg har haft et godt øje til et par stykker men "tør" ikke ....

jeg tog over til en massage pige på et hotel men det endte med at vi snakkede hele natten...... Yes i´m to shy

Du er ikke mærkelig. Bare "for" ydmyg og mangler måske lidt initiativ.
Jeg foreslår at du tager kontakt til lille, søde Lena og efterfølgende besøger hende. Hun er sød, venlig og meget imødekommende. Det er måske lige skrapt nok at starte med en domina. Lena har en samtidigt en numse-fetish, så hun kan også være skrap:D

Forklar hende i forvejen, hvordan du har det.

Du skal i hvert fald ikke smide så mange penge efter cams, når det ikke er det du egentlig vil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

lidt sjovt at folk anbefaler TS at ta kontakt til en prostitueret . Jeg ville snakke med en psykolog hvis jeg bare sad derhjemme og bruger over 40.000 kr på cam sex på 9 måneder, det er altså ikke normalt og så er man altså ude på et menneskeligt sidespor .

Så kære TS, jeg går mod strømmen og syntes du skal række ud efter professionelt hjælp, før du overhovedet kaster dig ud noget andet .

Jeg ville være oprigtig bekymret for dig, hvis du var min nære ven .

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Luna_Daydream

Der er ikke noget "i vejen" med dig @Bikerguy :wub: og "shame on them!" som får dig til at tænke anderledes! *kigger en smule misbilligende og utilfreds rundt*

Du mangler simpelthen bare lidt praktisk og non-judgmental erfaring med en kvinde, der ved hvordan hun bringer det aller bedste frem i dig :wub:

Kvalitet frem for kvantitet<3

Jeg vil anbefale dig en lidt mere moden kvinde på min egen alder og opefter.. Jeg tror ikke du finder det du leder efter 35 og ned.. desværre...:(

Håber det er okay jeg spørger, - men handler din Domina fantasi om at blive "ordnet godt og grundigt" af en kvinde sådan rent seksuelt - eller handler det mere om nogle bdsm relateret kinks du har / tiltrækkes af, som fx at blive bundet, smertepåvirket, domineret, ydmyget osv? 

Du må gerne sende mig en PB, hvis du ikke har lyst til at uddybe det her :wub:

Jeg har indimellem selv eksperimenteret med at være den mere givende part- den der forfører, styrer og giver nydelse til den anden.. Det er både piv frækt! og ganske forfriskende som kvinde, synes jeg ^_^ *smiler*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan

Det eneste alvorlige, der er i vejen med dig Bikerguy er, at du trænger til en kvinde, til noget fysisk intimitet og muligheden for at udleve dine seksuelle fantasier. Der er absolut ingen grund til at opsøge en dyr psykolog, blot fordi du er et seksuelt væsen med nogle utilfredsstillede, naturlige behov. Psykologen kan ikke tilfredsstille disse behov, men koster 1000-1500 i timen.

Min egen socialangst overvandt jeg ved at skrive sammen med nogle glædespiger, inden jeg tog springet ud i købesex, og de kunne heldigvis berolige mig så meget, at jeg til sidst turde besøge dem, og de gjorde så noget for mig, som ingen psykolog eller psykiater nogensinde kunne.

Redigeret af henlan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bikerguy skrev, den 16.9.2023 at 04:57:

Det kan være farligt at stille et spørgsmål som man ikke rigtig vil have et ærligt svar på...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...