Hop til indhold

Miss Anna på Amager - topklasse GFE

Featured Replies

Skrevet

Annoncen: https://nympho.dk/n13894/4306/miss-anna-cph-13-9-to-16-9-amager/#profile-prices

Bestilte en time via mail til den rørende pris af 190 €, inkl CIM. Det er et slagtilbud, hvis man kan lide GFE med tungekys fra en slank, fast, ung kvinde med den lækreste lille, spændstige røv og perfekte a-skåls bryster, der sidder som små pyramider.

Anna er ekstremt sød, og efter mine præferencer en super lækker snack at se på og røre ved. Meget berøringsvenlig, og hun levede sig så meget ind i det, at det simpelt hen virkede som om hun bare havde gået og fantaseret om sex med en mand mere end dobbelt så gammel som hende, så hun var smaskliderlig. Det er noget af det bedste GFE jeg har oplevet meget længe, selv sammenlignet med privatsex. Ved ikke hvor meget der var kemi eller hvor meget der var professionelt talent, men når det er umuligt at mærke forskel, så er det også ligemeget.

Vigtigt at vide for mange er:

Hun ryger, og det kan smages ved kys, hun har en tatovering foran i den ene side, cirka fra under bryst til hofte. Hun skriver ingen piercing, men hun har i navle og læbe, som man jo også kan se på billederne, som er af hende (hun er dog naturlig brunette med lidt krøller). For mig overgår virkeligheden billederne 

Som hun også skriver er mundtlig engelsk nærmest ikke til stede, så pillowtalk er maskinoversættelse via app på mobilen. Hun vil komme igen, sagde hun (fulgtes noget af tiden med legendariske Matylda, det gør hun måske igen?).

Skrevet

Bestilte tid i mandags da hun lagde sin annonce op til fredag formiddag. Bekræftede dagen før og samme dag, samt fik adressen. Hun aflyste 5 min før uden begrundelse. Går ud fra at hun havde dobbeltbooket.

Skrevet
  • Author
Spacing skrev, 1 time siden:

Går ud fra at hun havde dobbeltbooket.

Hun flyttede lokalitet i dag, fortalte hun. Jeg ved ikke om det var planlagt eller uplanlagt, men det kan også have forklaret det, hvis det ikke var planen.

Skrevet
Bebop skrev, for 13 timer siden:

Hun flyttede lokalitet i dag, fortalte hun. Jeg ved ikke om det var planlagt eller uplanlagt, men det kan også have forklaret det, hvis det ikke var planen.

Hun har skrevet til mig i dag og forklaret at det var pga at udlejeren havde fået klager og smed dem ud. Det skete lige som jeg havde tid.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.