Hop til indhold

Recommended Posts

Så er den fantastiske unge og smukke Angelica tilbage. 
 Fik lov til at besøge hende som den første i dag og hun er intet mindre en fantastisk og dejlig. Hvad vi lavede i den time vi var sammen bliver mellem Angelica og mig. 

Men jeg kommer helt sikkert til at besøge hende igen inden weekenden er slut. 

https://nympho.dk/n6220/2388/angelica/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jo ikke rigtig en anmeldelse hvis akten bliver mellem jer :wink: men du er vel positivt stemt siden du vil komme igen.

Jeg besøgte hende selv sidst hun var i dk. Hun ydede en glimrende service men hun er simpelthen for spinkel af kropsbygning til min smag selvom hun har et model look

/B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun ser jo absurd attraktiv ud! Men det får mig til at spekulere på, om hun er reelt interesseret og dedikeret i denne type arbejde. Yder hun en engageret service og er åben - eller er det mere "lad os få det overstået"?:unsure:

Det slår mig at de bedste er dem som er kønne og attraktive - men ikke decideret smukke.....som Angelica er i mine øjne. Og personligt må jeg sige, at hvis så smukke piger som Angelica ikke viser at de er interesserede i mit selskab, så bliver jeg nok ramt af præstationsangst. Jeg ville jo aldrig nærme mig, hvis der ikke var penge involveret ;-)

Så ER hun reelt interesseret og aktiv i samspillet - også hvis man ikke lige er modeltypen selv?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har kun besøgt hende 1 gang og det var i 22. Jeg fik en mistanke om at hun var påvirket for hun virkede lidt fraværende. Nogle piger tager noget for bedre at kunne sælge sig selv og være i det.

Seancen var fin nok og hun havde slet ikke den der "få det overstået attitude" 

/B

Redigeret af ButterflyMan
Fejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liderlig & lysten skrev, for 3 timer siden:

decideret smukke.....som Angelica er

Sammenlign ansigtet på billede 35 og 37. Det afslører, hvor meget der er manipuleret med hendes ansigt på billederne. Bortset fra det er din teori ikke holdbar i min erfaring.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Av alla mina 100+ GP-besök genom åren är det Angelica som absolut uppvisat bäst service och tillmötesgående, hon är otrolig på att få mig att känna mig efterlängtad och välkommen! Hade en underbar timme med henne ikväll igen och det var ett av de bästa besöken hittills. Har bara gott att säga om henne och skulle helst besöka henne ett par gånger i veckan om man hade haft råd! Hoppas hinna med iallafall en gång till medan hon är här. Hon håller till i en fantastisk lägenhet i Carlsberg byen med utsikt över hela stan, extra plus för stedet. Besök henne och ta väl hand om henne!  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...