Mrbiglove 87 Skrevet 15. September, 2023 Så er den fantastiske unge og smukke Angelica tilbage. Fik lov til at besøge hende som den første i dag og hun er intet mindre en fantastisk og dejlig. Hvad vi lavede i den time vi var sammen bliver mellem Angelica og mig. Men jeg kommer helt sikkert til at besøge hende igen inden weekenden er slut. https://nympho.dk/n6220/2388/angelica/ 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 831 Skrevet 17. September, 2023 Det er jo ikke rigtig en anmeldelse hvis akten bliver mellem jer men du er vel positivt stemt siden du vil komme igen. Jeg besøgte hende selv sidst hun var i dk. Hun ydede en glimrende service men hun er simpelthen for spinkel af kropsbygning til min smag selvom hun har et model look /B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderlig & lysten 16 Skrevet 17. September, 2023 Hun ser jo absurd attraktiv ud! Men det får mig til at spekulere på, om hun er reelt interesseret og dedikeret i denne type arbejde. Yder hun en engageret service og er åben - eller er det mere "lad os få det overstået"? Det slår mig at de bedste er dem som er kønne og attraktive - men ikke decideret smukke.....som Angelica er i mine øjne. Og personligt må jeg sige, at hvis så smukke piger som Angelica ikke viser at de er interesserede i mit selskab, så bliver jeg nok ramt af præstationsangst. Jeg ville jo aldrig nærme mig, hvis der ikke var penge involveret Så ER hun reelt interesseret og aktiv i samspillet - også hvis man ikke lige er modeltypen selv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
notapolitician 56 Skrevet 17. September, 2023 Jeg har ofte samme tanke når der er en helt igennem attraktiv pige, men kan sige at Angelica i den grad er undtagelsen ☺️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 831 Skrevet 17. September, 2023 (edited) Jeg har kun besøgt hende 1 gang og det var i 22. Jeg fik en mistanke om at hun var påvirket for hun virkede lidt fraværende. Nogle piger tager noget for bedre at kunne sælge sig selv og være i det. Seancen var fin nok og hun havde slet ikke den der "få det overstået attitude" /B Redigeret 17. September, 2023 af ButterflyMan Fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 17. September, 2023 Liderlig & lysten skrev, for 3 timer siden: decideret smukke.....som Angelica er Sammenlign ansigtet på billede 35 og 37. Det afslører, hvor meget der er manipuleret med hendes ansigt på billederne. Bortset fra det er din teori ikke holdbar i min erfaring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HerrVonKnoblauch 153 Skrevet 18. September, 2023 Av alla mina 100+ GP-besök genom åren är det Angelica som absolut uppvisat bäst service och tillmötesgående, hon är otrolig på att få mig att känna mig efterlängtad och välkommen! Hade en underbar timme med henne ikväll igen och det var ett av de bästa besöken hittills. Har bara gott att säga om henne och skulle helst besöka henne ett par gånger i veckan om man hade haft råd! Hoppas hinna med iallafall en gång till medan hon är här. Hon håller till i en fantastisk lägenhet i Carlsberg byen med utsikt över hela stan, extra plus för stedet. Besök henne och ta väl hand om henne! 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg