Hop til indhold
Jackman

Tan er tilbage (navnet er nu Mika)

Recommended Posts

Igår fik jeg pludselig lyst til at få tømt posen og fandt et sted nær Løgstør. https://annoncelight.dk/showad/366471

Mika var ukendt for mig, men af og til skal man vel tage en chance og tage en for holdet. Da jeg kom indenfor i lyset var jeg ved at falde bagover, det viste sig at det var Tan som ikke har været i Danmark siden før coronatiden og som jeg ved har været savnet af mange her.

Inden nogen spørger kan jeg kun oplyse (med hendes tilladelse) at hun er i huset overfor hvor hun var tidligere, det er lidt mørkt så man kan nemt komme til at banke på hos naboen til venstre så husk at det er det ret mørklagte hus lige før til højre af samme indkørsel.

Vi genkendte hinanden med det samme og jeg fik den samme fantastiske behandling som før i tiden og den skal helt sikkert gentages inden længe.

Hun bad mig selv om at fortælle nyheden her og det gør jeg selvfølgelig gerne. Men husk nu at banke på det rigtige sted, hun skulle jo nødig få ballade med naboerne.

 

Redigeret af Jackman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jackman,

Mika har været længe i Thisted, men sjovt at hun er identisk med Tan fra Skarp Salling. Jeg har været mange gange hos Mika i Thisted til stor tilfredshed og har overhovedet ikke tænkt tanken at hun kunne være Tan, som jeg besøgte i Skarp Salling for år tilbage - men nu du siger det, så var der noget med det billede hvor hun er fotograferet stående bagfra…..Hun er dejlig:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, hun har været tre måneder i Thisted hos en bekendt, hun ankom til Løgstørområdet for et par dage siden. Hun ville gerne til området igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt huske Tan selvom jeg aldrig kom på besøg hos hende. Hendes oprindelige annonce er stadig på: https://annoncelight.dk/showad/248407, hvis man vil overbevise sig selv om at Mika og Tan er den samme.

Jeg tænkte, at jeg ville råde bod på min fejltagelse (ikke at besøge hende) og bestilte derfor 30 min FP hos Mika.

Det har jeg ikke fortrudt :P

Hun er, som billederne også antyder, en dame med kurver - næsten latina-agtig med dejlig stor bagdel og store bryster.

Hun startede med en fantastisk massage, hvor hun med underarmene æltede mine ben grundigt igennem. Hun var nøgen fra starten. Der var lidt pirring undervejs.

Efter benene kom turen til overkroppen. Hun bearbejdede min ryg med arme, bryster, ben og mis i en blanding af massage og b2b. Det var superfrækt og hun behøvede ikke, at pirre for at holde begejstringen oppe.

Så blev jeg vendt om og fik lidt b2b på forsiden og endte med min pik mellem hendes store flotte babser. Hun gik videre med et dejligt blow med øjenkontakt.

Derefter på med gummi og hun satte sig op og red mig langsomt. Jeg havde skiftevis fat om bryster og baller. Dejligt med den intense øjenkontakt hun holdt under ridtet.

Jeg afsluttede med at tage hende bagfra, hvor hun stod i doggy position på kanten af sengen og jeg havde det ene ben på gulvet. Det gav fin mulighed for at ruske godt igennem :rolleyes:.

Hun er rigtig sød, og ser efter min mening virkelig godt ud med sin sexede, kurvede krop og søde ansigt. Jeg er i hvert fald lidt forelsket og kommer helt sikkert igen.

 

Redigeret af Silverback
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...