Hop til indhold
unip

Amsterdam - Gab, det bliver ikke til en gentagelse

Recommended Posts

Jeg havde fornøjelsen at besøge Amsterdam og checkede "downtown" ud. Der stinker af weed alle steder, det er ret vildt. Jeg besøgte også Red Light District, og havde læst anmeldelserne/advarslerne. Men jeg syntes, at jeg måtte teste selv. Jeg besøgte Monika fra Rumænien og Elena fra Ukraine. Søde og flotte piger, og venlige. Monika var dog lidt træt. Man skal naturligvis beskytte sig. Så sex er med gummi. Det er BJ også. DATY var forbudt, og med den ene var HJ også med gummi. De henviser til "reguleringen" ... som er mere fremtrædende på dette område i Holland. Men HJ med gummi og ingen DATY, ... så bliver det lidt kedeligt. Pakken som sælges er typisk 20 min .. .med BJ eller sex ... til hver sin pris. Man kan i bedste fald forhandle sig til 30 min. Men det er egentlig ligegyldigt, for 30 min er lige så intet-sigende som 20 min. Jeg kom også ind i en kvadrat i RLD, hvor en venlig ... trans viste det sig ... forklarede, at jeg var landet i trans-kvadranten, og så sagde vi pænt farvel til hinanden, og jeg trak mig ud af det område :wacko:

Den erfaring rigere, så behøver jeg ikke bruge flere penge på den slags i Amsterdam en anden gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Lyder som en kedelig oplevelse. Jeg har været i Amsterdam mange gange og synes der er en fantastisk atmosfære, lækker mad og masser mulighed for god sex med og uden gummi, hvis man vil det sidste. Oplevet det hos flere mere er normen end reglen at tilbyde det. Har dog ikke gjort det uden i Amsterdam i nogle år.. Men får det tilbudt hver gang og aldrig hørt om handjob med gummi før. Lyder møg kedeligt faktisk. Rent sex mæssigt og med mad foretrækker jeg klart Prag. Men kommer ca hver anden måned i Amsterdam på grund af arbejde da vi har en søster afdeling dernede og derfor mange møder. Og det sket tit vi sol kunder eller med kunder fra især Asien, tager ned og spiser ved red light district og får noget at drikke og røg, også ud og lege lidt i gaden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, den 27.9.2023 at 16:22:

Dining At The Y - Oralsex til kvinden

Den forkortelse har jeg godt nok heller aldrig hørt før :lol:.  Men tak for oversættelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...