KP1991Sweden 19 Skrevet 15. September, 2023 Besök på Buppha Thai Massage - Helsingör. Jag anlände i Helsingör vid lunchtid. Siktet var inställt på att få en massage & sen kanske prova lyckan på CityGirls. Tog första bästa & det var nog allt lite sunkigt. Två äldre kvinnor mötte mig. En småsexig med leopard tights och en äldre härdad dam med svarta shorts och en tröja som avslöjade två störa bröst. Fick visad vägen, väl i rummet förklarade hon snabbt att det finns cocktails med happy ending. 600dkk massage & HJ. Massagen var inget extraordinär. Mycket fokus på rumpa, men det är inget jag går igång på - så tog tag i hennes hand. Hon bad mig vända mig om. Väl där blaskade hon snabbbt på olja och började ta mig mellan benen. Frågade om hon kunde ta av så att jag kunde se hennes bröst. Det fick jag mot en liten extra kostnad. Hon låg bredvud mig samtidigt som jag fick ett HJ. När jag var nära slutet frågade jag om jag fick komma på hennes bröst, det fick jag. så länge jag inte sprutade upp mot ansiktet. lokal 1/10 kvinna 4/10 bröst 5/10 upplevelse 5/10 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kasperM 2 Skrevet 16. September, 2023 Var lokalen den ned av trappan och den sista rummet til vänster? Den er kallt om vinteren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KP1991Sweden 19 Skrevet 18. September, 2023 kasperM skrev, den 16.9.2023 at 17:47: Var lokalen den ned av trappan och den sista rummet til vänster? Den er kallt om vinteren Ner för trappan & första rummet. Handdukarna luktade lite märkligt skall prova en annan thai nästa gång. Ev Citygirls om det är någon go som arbejder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anker 36 Skrevet 26. August, 2024 jeg besøgte Buppha en formiddag i sidste uge. bankede på uden aftale. en ældre og sød thai bad mig gå en tur i 15 min. Da jeg kom tilbage viste hun mig ned i værelse og tilbød mig noget at drikke. det virkede som om at det meste var på menuen og jeg valgte 30 min. 'sensuel' massage med BJ som afslutning til 800. Massagen var ikke noget særligt. BJ med gummi var heller ikke noget særligt. MEN jeg var så liderlig at det var helt fint alligevel. Og så er jeg meget tilfreds med at have fundet et sted i Helsingør der tilbyder sex. Næste gang springer jeg bare massagen over og går direkte til doggy... hvis man kan det. Nu får vi se. /Anker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg