Hop til indhold

Stina - Vordingborgpigerne

Featured Replies

Skrevet

Kære Brødre. 

Jeg har besøgt http://vordingborgpigerne.dk/girls/stina/index.php

Stedet er slidt men det går an. 

Stina er rigtig sød og dejlig. - Der var rimelig god kemi fra starten.

Kyssene var ok, ikke med tungen.

Jeg kan ikke "performe" uden jeg får lov til at slikke, og gerne længe og intenst.

Til min store glæde passede min tunge og Stinas køn så godt sammen, at hun endte med at få en sprøjteorgasme. 

Derefter et skønt og dejlig BJ, med kondom, for at gøre mig helt klar.... derefter var jeg mere eller mindre i den syvende himmel... vi passede vildt godt sammen og det blev meget tæt, intimt og lækkert...og jeg fik lov til at slikke Stina igen, hvor hun igen sprøjtede... Så kunne jeg ikke vente længere, og tog hende så bagfra og fik "råbt" min udløsning ud i lokalet... 

Vi var kun sammen i 30 min... de føltes længere... 

Anbefaling herfra ....  Næste gang bliver det nok en time, for at få prøvet endnu mere sammen med Stina. 

Bøje 

Skrevet

Tak for anmeldelse. Måske jeg skulle give det et skud en dag.

• 1 month later...
Skrevet

Hej Bøje 

Jeg bliver jo helt tændt igen når jeg læser din anmeldelse :P 

Frækt at læse du havde en lige så fræk og lækker oplevelse som jeg havde ;)

jeg ser frem til endnu et vådt besøg :D

kys 

//Stina

Skrevet

Oh hvor har jeg savnet Stina. Så min glæde var stor, da jeg opdagede hun kunne besøges igen.

Efter en lang køretur sydpå sad jeg spændt og ventede i de - ja rigtig nok godt slidte lokaler - og eftet lidt tid trådte Stina ind endnu dejligere end sidst.

Vi havde en skøn seance sammen på en god halv time. Jeg synes, hun er utrolig erotisk, varm og kærlig og virkede også  meget tændt. 

Efter et hurtigt bad sad jeg i bilen igen 45 minutter senere, helt fjoget og lalleglad. Jeg glæder mig allerede til næste gang. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.