Hop til indhold

God røv !!! - Hotte chicks with wide hips...

Featured Replies

Skrevet

Hey! Hvad var det... Nøj der gad jeg godt være lidt tættere på.

Den første video (https://www.youtube.com/watch?v=ufW8YScJyJQ)
fuldstændig forblændet af hende i rødt ved 0:20 og hende i hvidt 2:15

Tak for inspiration. Viser at kvinder med former er super sexede, men ok, de her er også virkelig smukke.

Men forslag til andre videoer i højre side fik mig ind på denne
Persephanii in SLOW MOTION 4k - Los Angeles Swim Week 2023 - YouTube

og som den breastman jeg også er, var det bare uuuhhh så godt. Sjovt at se ved 1:15, når kvinden i blå kjole og hvidt sjal ved væggen ser hende. Hendes mundbevægelser er så tydelig - waauuw 

Redigeret af Hedonis
Tiløfjelse

Skrevet
  • Author

Ja, der er nok af videoer at tage af i denne kategori - jeg finder dem helt fantastiske

Modellen Persaphani som du referere til har jeg også set før - og har grint lidt over at hun har fået lavet en "under boobs tattoo" den forsvinder jo helt væk under hendes kæmpe kasser - hun skal vel nærmest stå på hænder for at den kan ses :D

Godt spottet med kvinden ved væggen - tror jeg har samme reaktion første gang jeg så Persaphani :shock:

Skrevet

Persaphani er sku lækker. Har i Californien haft fornøjelsen af et par piger med en lignende kropsbygning.

og så vi stille igen om til kedelige DK og en småbuttet thai - SUK. :-| 

Skrevet

Jeg kender én GP her i DK som har en lige så fyldig og dejlig røv - endda naturligt... :wub:

Jeg er i tvivl om jeg må smide navnet her? Ellers skriv en PB <3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.