GundaKald 0 Skrevet 2. Juli, 2024 xaxa skrev, den 28.9.2023 at 06:37: Jeg har en hulens masse rapport og express - og en næsten komplet samling PS indtil de skiftede design. Jeg har overvejet om jeg skulle af med dem. Måske er der nogen, der er interesseret? Har du en idé om hvad du har liggende? Hvis alt ikke er solgt Jeg er på udkig efter et bestemt, måske to blade. Som enten er rapport eller pige special fra 01 eller 02. Eller kigger du kun efter at sælge det hele samlet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torben35 128 Skrevet 3. Juli, 2024 Stenbukken4700 skrev, for 23 timer siden: Ingen som har og vil af med det ? Der er en butik i Esbjerg der hedder bogormen de har mange gamle blade Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xaxa 31 Skrevet 3. Juli, 2024 GundaKald skrev, for 13 timer siden: Har du en idé om hvad du har liggende? Hvis alt ikke er solgt Jeg er på udkig efter et bestemt, måske to blade. Som enten er rapport eller pige special fra 01 eller 02. Eller kigger du kun efter at sælge det hele samlet? jeg har ingen idé om hvad jeg har liggende - vil nok helst af med det samlet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 446 Skrevet 4. Juli, 2024 Ok Esbjerg er langt væk når man er på sjælland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 446 Skrevet 4. Juli, 2024 xaxa hvad har du, og hvor er du fra , skriv til mig privat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GundaKald 0 Skrevet 4. Juli, 2024 xaxa skrev, for 22 timer siden: jeg har ingen idé om hvad jeg har liggende - vil nok helst af med det samlet Bare i orden, skriv hvis du skifter mening og vil kigge for mig, betaler gerne for at du bare kigger, også selvom du ikke skulle have bladet og så også for bladet bagefter, hvis du har det. Så kan vi evt blive enig om en pris, har ingen ide om hvad priser er for det. Tænkte selv 50 kr for at du bare kigger og 150 kr for bladet, hvis du har det. Hav en god dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 446 Skrevet 4. Juli, 2024 Skriv til mig privat så kan vi snakke der Gundakald Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg