Hop til indhold

Advarsel Esbjerg

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/381120
Jeg var i Esbjerg, og havde en time i overskud. Jeg forhørte mig til priser, hos forskellige piger. Valget faldt på pigen i annoncen, 30 min 800 kr + 500 for anal,  det var sådan set okay. Jeg havde en 200 euro i overskud fra ferien (1500) så vi blev enige om bj uden for de sidste 200. Da de 4 hurtige sut var ovre, blev tiden pludselig ændret til 15 min, og enten pussy eller anal som hun sagde. Begge var ikke længere en del af aftalen. Da gejsten efter hånden var begrænset blev det i fissen. Jeg fyldte kondomet og hun spurgte, happy now baby? Aarrhh jeg har da før været happy’er, til det svarede hun, buy more time next time baby. Det var sku den værste oplevelse jeg endnu har prøvet, men nå, det var vidst en for holdet. Min anbefaling er Hold jer langt væk. 

Redigeret af vltj

• 3 months later...
Skrevet

Hey, tak for anmeldelsen. 

når jeg følger linket kan jeg se ‘hun’ er trans. Er det hende du besøgte på billederne?

Pft 

Skrevet

Gammel indlæg fra September, men nok ikke samme person som den gang, da han jo brugte hende fisse.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.