Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Efter ikke at have været hos GP i lang tid kom jeg endelig afsted. Havde udviklet en craving så jeg besøgte Brown Sugar i Herlev. På den der vej, i ved nok.

Billederne er ikke af hende og hun ligner ikke. Brown Sugar har østafrikanske aner. Hun skriver hun er 25. Det kunne Bush Jr godt have bevidnet. Det var tider under krigen da pigerne var unge. Hun er omkring 180 og har en forholdsvis almindelig vægt, ikke overvægtig.

Hun gav ok fransk i en snes sekunder. Derefter omvendt og almindelig cowgirl, hver i et tilsvarende omfang. Derefter doggy. Nok fordi det var så utrolig længe siden kom jeg allerede efter et til to minutter. Min erfaring siger mig at hvis jeg ikke var gået kold ville der muligvis have været tegn på at det ikke behøvede vare alt for længe, i forhold til den halve time jeg gav 800 for. Men jeg kan tage fejl.

Servicen vil jeg ikke gå i dybden med, men hun var ikke decideret uvillig. Hun var hyggelig nok at tale med men skulede lidt til mobilen. Hun forventer at tage hjem om nogen dage.

https://annoncelight.dk/showad/357587

• 2 weeks later...
Skrevet

Hej Jeg kan se ar Brown sugar nu er i Slagelse og kunne måske være spændende at besøge hende , vil høre hvad du tror hendes alder ca er , og er hun en smuk kvinde  , er hun glat forneden , jeg kan ikke helt læse ud fra dit besøg om det kunne blive en gentagelse fra din side eller det ikke var så godt et besøg .

hvis der er andre der har besøgt hende kunne det være spændende at høre jeres oplevelse , og måske er der nogle der ved hvor ca hun kan mødes i Slagelse 

håber der er nogle der kan give mig lidt info før et eventuelt besøg 

Skrevet
  • Author
hooot skrev, for 10 timer siden:

jeg kan ikke helt læse ud fra dit besøg om det kunne blive en gentagelse

@hooot Ikke en gentagelse. Service niveauet kunne være bedre, f.eks. kunne fransk og cowgirl godt have varet længere end en snes sekunder. En snes er jo 20. Tror ikke hun er under 40 (længe siden Bush var præsident). Jeg er generelt vild med sorte kvinder, og var tilfreds med hendes udséende, der var almindeligt i forhold til hendes alder. Jeg mener hun var glat, kan ikke helt huske det men plejer at kunne huske piger der ikke er.

Jeg bryder mig ikke om at udpensle service der ikke var specielt god, med mindre det virkelig var ringe. Pigerne læser jo med herinde (også mange af de udenlandske). Det er ikke den værste oplevelse jeg har haft men der er mange andre der går mere op i at give en god oplevelse. Så vil jeg hellere skrive lidt mere om dem.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.