Hop til indhold
Gummislave

Lady Gitte - legendarisk

Recommended Posts

Jeg har jo læst lidt tråd her om hende, men er der mon nogen, der ved, om det er helt slut med Lady Gitte? Jeg har som sagt læst alle de trælse historier og har sådan set osse selv mærket skal vi kalde det en udfadning.. aflysninger, når man havde panikryddet kalenderen fordi man bare trængte så grusomt til komme i hendes kyndige hænder .. og hvor en låst dør blev fulgt op af desperate sms’er uden svar. Før der til sidst kom en forkølet beklagende. Og ja, liderligheden og den egentlig ret troværdige fortrolighed man mærkede som fast slave kostede mig osse et par tusind uforløste kroner… men altså: hun er ikke spottet derude igen, ingen har kontakt? Jeg savner hende faktisk 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var gode venner med Lady Gitte.

Var hjemme privat hos hende hvor jeg fik en tur i hendes hjemme sm lokale.

Hun lånte penge af mig i en knebent tid og jeg valgte at få tilbage betaling i tid hos hende i Kolding.

Jeg nåede lige akkurat at få tid for det lånte besøg

Desværre eller heldigvis så begyndte hun også at aflyse mine tider. 

Heldigvis for jeg ville have tur den dag så jeg fandt en anden som jeg nu er fast kontrakt slave hos.

Jeg tog derefter på lang ferie hvor jeg fik sms fra lady Gitte at hun ønskede mig  som slave efter min ferie.

Der meddelte jeg hende at mine skuffelser havde gjort at jeg havde valgt en anden til at mishandle min slavepik.

Hun fik foto af hvad min nye ejer havde gjort ved slavepikken og jeg fik sms tilbage at hun så at jeg var i gode hænder og vi sagde farvel til hinanden via sms.

Lady Gitte var meget hård når der var tale om pik tortur men hun når ikke min nye ejer til knæene så derfor siger jeg heldigvis.

Intet er skidt uden at det er godt for noget andet.

Jeg kan fortælle at hendes lokale i Kolding nu er brugskunst forretning. Hendes hjemmeside er nedlagt. Tror at klinik telefonen er lukket med det er for mig uvis.

Da jeg er min nye ejer tro har jeg hverken kontaktet hende pr. e-mail eller privat telefon. Det samme gælder anden vej. Intet hørt fra hende.

Så ja hun er stoppet. Jeg tvivler på at hun vil gøre come back.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar, ellap999. Og tillykke med dit nye tilhørsforhold. Det er er privilegium og en liderlig lykke at finde sin domina. Det er ikke rigtig lykkedes mig siden. Og ja, hun var dygtig til at behandle slavepikken. Og alle andre dele af kroppen :) og psyken. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ellap999 skrev, den 14.9.2023 at 22:55:

Jeg var gode venner med Lady Gitte.

Var hjemme privat hos hende hvor jeg fik en tur i hendes hjemme sm lokale.

Hun lånte penge af mig i en knebent tid og jeg valgte at få tilbage betaling i tid hos hende i Kolding.

Jeg nåede lige akkurat at få tid for det lånte besøg

Desværre eller heldigvis så begyndte hun også at aflyse mine tider. 

Heldigvis for jeg ville have tur den dag så jeg fandt en anden som jeg nu er fast kontrakt slave hos.

Jeg tog derefter på lang ferie hvor jeg fik sms fra lady Gitte at hun ønskede mig  som slave efter min ferie.

Der meddelte jeg hende at mine skuffelser havde gjort at jeg havde valgt en anden til at mishandle min slavepik.

Hun fik foto af hvad min nye ejer havde gjort ved slavepikken og jeg fik sms tilbage at hun så at jeg var i gode hænder og vi sagde farvel til hinanden via sms.

Lady Gitte var meget hård når der var tale om pik tortur men hun når ikke min nye ejer til knæene så derfor siger jeg heldigvis.

Intet er skidt uden at det er godt for noget andet.

Jeg kan fortælle at hendes lokale i Kolding nu er brugskunst forretning. Hendes hjemmeside er nedlagt. Tror at klinik telefonen er lukket med det er for mig uvis.

Da jeg er min nye ejer tro har jeg hverken kontaktet hende pr. e-mail eller privat telefon. Det samme gælder anden vej. Intet hørt fra hende.

Så ja hun er stoppet. Jeg tvivler på at hun vil gøre come back.

 

 

ja rigtig kedelig hun blev sådan..

kendte hende i mange år og ja jeg lånte hende også penge, men det var så sent, at hun faktisk var sygemeldt  

jeg har fået cirka halvdelen tilbage og nu er hun stort set gået under jorden... 

resten mere end 20.000 kroner forsøger hun nu at hustle fra mig.. 

Penge jeg har haft tilgode siden 2018... så pas på hende - tror hun er rigtig presset for hun snyder dem hun kan komme til... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Henriette506 skrev, for 6 timer siden:

Ja hendes “faldulykke” på første åbningsdag i Kolding ødelagde meget, jeg vil næsten sige det knækkede hende 

Mener du at det var derfor at hun begyndte at snyde slaver for penge ??

Til mig fortalte hun ikke at det var en ulykke men fortalte at det var et overfald af maskerede mænd som var bestillings arbejde.

Hun fortalte også hvem der stod bag. Den person vil jeg dog ikke nævne da jeg vil få på puklen herinde af personen selv.

Jeg vil dog lige sige at jeg tror ikke på den historie da hun fortalt om den flere gange med ændringer i fortællingen der ikke passede sammen.

Det blev hvis aldrig meldt til politiet. Det undre mig da hun jo stod frem i BT med artiklen. Sælger sex med glæde.

Hvorfor så være bange for at melde det til politiet. sikkert fordi det ikke var sandt.

Det er bare sådan at jeg ser på det bagefter. Synd at hun blev sådan.

Sådan var hun ikke i Vestergade i Vejle og heller ikke i Bække. Kender hende dog ikke fra tiden i dronnings gade i Odense 

Men ja en trist skæbne.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er ikke herinde.

Dem der har et udestående med hende, får det ikke løst ved at beklage sig herinde.

Hun er ikke aktiv længere. Og en del tyder på, at hun ikke bliver det mere, så der er ikke længere et formål med at advare mod hende.

Er det ikke tid til "lægge hende i graven" og komme videre?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette indlæg har intet med beklagelser at gøre.

Der blev spurgt efter en domina legende 

De har fået svar om hvad der er sket med denne legende Lady Gitte 

Men ingen beklagelser men fortællinger om hvad det skete op til hendes forsvinden.

Læser du start indlægget så slutter han af med at skrive at han savner hende.

Lægge hende i grave siger du.  Føj da. Hun er stoppet men ikke død.

Der bliver herinde også skrevet om domina i 80erne og 90erne 

Det er det man kalder minder. Nogle er gode og andre det modsatte.

Vi begraver ikke folk herinde, det lader vi præsten klare når den tid kommer.

.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ellap999 skrev, for 46 minutter siden:

Dette indlæg har intet med beklagelser at gøre.

Der blev spurgt efter en domina legende 

De har fået svar om hvad der er sket med denne legende Lady Gitte 

Men ingen beklagelser men fortællinger om hvad det skete op til hendes forsvinden.

Læser du start indlægget så slutter han af med at skrive at han savner hende.

Lægge hende i grave siger du.  Føj da. Hun er stoppet men ikke død.

Der bliver herinde også skrevet om domina i 80erne og 90erne 

Det er det man kalder minder. Nogle er gode og andre det modsatte.

Vi begraver ikke folk herinde, det lader vi præsten klare når den tid kommer.

.

 

Jamen hvor mange tråde på hvor mange sider skal der til, før du mener at nok er nok. Der er en sideløbende tråd i stil med denne, der fylder 4 sider (!!) om Gitte. 

Så hvor mange flere tråde og hvor mange flere indlæg skal der til, hvor hun bare skal kyles under bussen, før at dit bæger er fyldt?

Ud fra dit retorik (du er meget velformuleret) aner jeg en ret høj iq hos dig. Når du læser "lægge hende i graven" skrevet i citationstegn, så tænker jeg godt at du er helt klar over, at det er metaforisk ment. Ikk.....? ......Eller....?

<_<

Del dette indlæg


Link til indlæg
ellap999 skrev, den 15.2.2024 at 00:47:

Mener du at det var derfor at hun begyndte at snyde slaver for penge ??

Til mig fortalte hun ikke at det var en ulykke men fortalte at det var et overfald af maskerede mænd som var bestillings arbejde.

Hun fortalte også hvem der stod bag. Den person vil jeg dog ikke nævne da jeg vil få på puklen herinde af personen selv.

Jeg vil dog lige sige at jeg tror ikke på den historie da hun fortalt om den flere gange med ændringer i fortællingen der ikke passede sammen.

Det blev hvis aldrig meldt til politiet. Det undre mig da hun jo stod frem i BT med artiklen. Sælger sex med glæde.

Hvorfor så være bange for at melde det til politiet. sikkert fordi det ikke var sandt.

Det er bare sådan at jeg ser på det bagefter. Synd at hun blev sådan.

Sådan var hun ikke i Vestergade i Vejle og heller ikke i Bække. Kender hende dog ikke fra tiden i dronnings gade i Odense 

Men ja en trist skæbne.

 

 

præcis også den forklaring jeg fik og intet om faldulykke, men ovefald osv... og ja hun nævnte også den person overfor mig... og ja hun er stadig aktiv i Odense. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kinkydom skrev, for 7 timer siden:og ja hun er stadig aktiv i Odense. 

Er hun stadig aktiv som domina i Odense?

Hvor kan hun træffes og ved du hvor hun annoncerer?

på forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sailorman skrev, for 5 timer siden:

Er hun stadig aktiv som domina i Odense?

Hvor kan hun træffes og ved du hvor hun annoncerer?

på forhånd tak

du misforstår - den person som lady gitte gav skylden for overfaldet er stadig aktiv i Odense... ikke lady Gitte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...